Doom Watch 1.1.6.0 - بازی استراتژیک "تقدیر شوم" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 560 2019-10-12 02:30:13

Doom Watch v1.1.6.0 – بازی استراتژیک و جذاب تقدیر شوم اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (MP نامحدود) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Doom Watch – تقدیر شوم یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های استراتژیک است که توسط استودیو بازیسازی iDream sky طراحی و ساخته شده و در گوگل پلی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. بازی Doom Watch داستان یک دنیای آخر الزمانی را نشان می دهد، زمانی که  ویروسی آلوده کننده جهان را در بر گرفته و تمامی انسان ها به زامبی های خونخوار تبدیل شده اند و شما باید با آن ها مقابله کنید و زنده بمانید، پس ارتش و پناهگاه خود را بسازید، نیروهای خود را ارتقاء دهید، دشمنان را نابود کنید و جهان را نجات دهید. البته در بازی بازماندگانی هم وجود دارند که بر خلاف فکر شما قصد نابودی شما دارند! چه بخواهید یا نه باید آن ها را برای رسیدن به مقصد و منابع خود قربانی کنید و پیش روی کنید، متاسفانه در این جهان هیچ رحمی وجود ندارد. داستان بازی کلیشه ای است و می توانست کمی خلاقیت داشته باشد. می توان گفت داستان یک ویروس که جهانی را آلوده و آخرالزمانی می کند، بسیار تکراری شده و دیگر جذابیت خود را از دست داده، به هر حال داستان بازی آن قدر بد نیست که نتوان تجربه اش کرد. شما می توانید بازی Doom Watch را به صورت چند نفره هم بازی کنید و با دیگر بازماندگانی که مانند شما هستند و خواهان اتحاد هستند دوست شوید و نیروها و ارتش خود را در اختیار هم بگذارید و زامبی های جهش یافته و قدرتمند را از بین ببرید. همان طور که درباره بازی های استراتژیک می دانید بیشتر تمرکز این سبک بازی ها بیش تر بر روی ارتقاء دادن ارتش و پناهگاه خود است و بدون آن شما بسیار آسان شکست می خورید پس سعی کنید قوی ترین تیم قهرمان را برای نبرد آموزش دهید. صداگذاری بازی هم بسیار عالی انجام شده و نمی توان ایرادی از آن گرفت.
 
Doom Watch
 
گیم پلی بازی Doom Watch در سطح قابل قبولی قرار دارد و نمی شود به آن ایراد زیادی گرفت. بازی های استراتژیک باید گیم پلی بسیار خوبی داشته باشند و اگر در این بخش ضعفی از خود نشان دهند، عملکرد کل بازی زیر سوال می رود. نباید این نکته را از یاد برد که گیم پلی برای یک بازی مانند فرمان برای ماشین است! اگر فرمان ماشین به خوبی کار نکند و خوش دست نباشد، دیگر هیچ چیز ماشین به درد نمی خورد! زیرا اصلا نمی توان آن را کنترل کرد! حالا هر چقدر هم که قشنگ و خیره کننده باشد! گرافیک بازی Doom Watch به صورت سه بعدی (3D) است و مکان های ویران شده و فضای آخر زمانی را به بهترین شکل می توانید مشاهده کنید البته این بازی یک بازی شبیه سازی شده در دنیای واقع بینانه است و این قابلیت به شما این اجازه را می دهد که فرماندهی میدان جنگ را به عهده بگیرید و یک نبرد میان زامبی ها و انسان ها را شروع کنید. در پایان باید گفت اگر دنبال یک بازی استراتژیک سرگرم کننده هستید که حجم نسبتا خوبی هم داشته باشد و کیفیتش هم قابل قبول باشد، Doom Watch می تواند انتخاب خوب و مناسبی برایتان باشد. اگر بخواهیم نگاهی کلی به بازی داشته باشیم، باید بگوییم که سازندگان که سابقه خوبی هم در طراحی این چنین بازی هایی داشته اند، کارشان را به خوبی انجام داده اند و بازی تقریبا در تمام بخش ها موفق عمل کرده است. بازی Doom Watch هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز متوسط 3.4 از 5.0 است و بیش از 10 هزار بار توسط کابران اندرویدی در سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازی های دسته بندی استراتژیک به شما می رود. ما در اندروید آخرین و جدید ترین ورژن عرضه شده آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید و نظرتان را هم در مورد آن با ما در میان بگذارید.
تغییرات نسخه ی V1.1.6.0 :
* برای این نسخه از بازی تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.idreamsky.doomwatch.gp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.