The Quest - Hero of Lukomorye IV 12.0.5 - بازی مأموریت 4 اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 873 2019-10-30 03:45:25

The Quest – Hero of Lukomorye IV v12.0.5 – بازی نقش آفرینی و ماجرایی مأموریت 4 اندروید همراه دیتا
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Quest – Hero of Lukomorye IV – مأموریت: قهرمان لوکوموری 4 عنوانی دیگر از مجموعه بازی های The Quest می باشد که از سوی استودیوی Redshift Games برای فروش ارائه شده اند. این بازی در واقع یک DLC جداگانه و مستقل از بازی اصلی The Quest می باشد که توسط استودیوی Zarista Games تولید شده و به وسیله Redshift Games انتشار یافته است. برخلاف اغلب DLC ها و اکسپنشن ها، این بازی بدون نیاز به نصب بودن بازی اصلی یعنی The Quest نیز قابل اجرا می باشد. از لحاظ ساختاری، بازی The Quest – Hero of Lukomorye IV کاملاً مطابق طراحی ها و سبک نسخه اصلی تولید شده است و از این لحاظ تفاوت خاصی در این بازی ها دیده نمی شود. درست مثل نسخه اورجینال، بازی The Quest – Hero of Lukomorye IV نیز در سبک نقش آفرینی و با طراحی دنیای باز از نمای اول شخص تولید شده است و ماهیت و ویژگی های داستانی آن نزدیکی خیلی زیادی با خط داستانی اصلی دارد. از شاخصه های اصلی این بازی می توان به طراحی های پیکسلی و کلاسیک آن اشاره کرد. طبق اتفاقات و جریانات رخ داده در بازی، ماجرا به بعد از جنگ بزرگی که در داستان اصلی اتفاق افتاده بود پیگیری می شود. جنگ تمام شده اما شخصیت Kozney the Deathless که شخصیت آنتاگونیست بازی است، دست از تلاش خود برای رسیدن به قدرت و تاج و تخت پادشاهی بر نمی دارد. زمستان از راه می رسد و در حالی که سرزمین Lukomorye تماماً یخ زده است، اما این ماجرا باعث نمی شود تا Kozney the Deathless عقب نشینی کند. او با جمع آوری یک ارتش بزرگ و اهریمنی قصد حمله به تزار و ارتش سلطنتی را دارد تا با نابود کردن آن ها شانس خود برای به دست آوردن قدرت را از دست ندهد.
 
The Quest - Hero of Lukomorye IV
 
حالا این شما هستید که در نقش یکی از نیروهای اصلی ارتش رویال پادشاهی، باید در مقابل این حمله آماده شده و یک بار دیگر بر شیطان غلبه کنید و انسانیت را از خطر نابودی نجات دهید. سلاح ها و ابزارهای خود را بردارید و آماده یک نبرد عظیم شوید. در طول بازی The Quest – Hero of Lukomorye IV شما به مکان های مختلفی مراجعه خواهید کرد و با شخصیت های مثبت و منفی زیادی رو به رو می شوید. وظیفه شما این است تا با بررسی و تحقیق در سرزمین های مجاور، راهی برای نابودی این طلسم شیطانی پیدا کرده و در نهایت با نابود کردن اهریمن باری دیگر امپراطوری خودتان را از خطر انقراض نجات دهید. اما آیا ماجرا به همین سادگی تمام می شود؟ آیا داستان بازی آنطور که انتظارش را دارید به اتمام می رسد؟ سازندگان بازی می گویند در The Quest – Hero of Lukomorye IV چالش ها و اتفاقات جالبی طراحی شده اند. برای اینکه بتوانید داستان بازی را کشف کنید، همین حالا نسخه نهایی و آخرین آپدیت این بازی نقش آفرینی و جذاب را به صورت پرداخت شده و تست شده به همراه فایل دیتای آفلاین از اندروید دریافت کرده و به قهرمان سرزمین لوکوموری تبدیل شوید! این بازی با بیشتر از 100 دانلود در چند روز توانست به امتیاز 4.2 از 5.0 برسد.
تغییرات نسخه ی v12.0.5 :
* اعمال تغییرات در مورد شخصیت ها و هدایای مربوط به هرکدام
* اضافه شدن امکان خرید آیتم “چوب طلایی” از فروشگاه
* برطرف سازی برخی از مشکلات مربوط به دیالوگ ها و توضیحات
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی hu.redshift.thequestexpb را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.