دانلود Beasts of Bremen Full 1.0.0 - بازی ماجراجویی اشیاء مخفی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1054 2018-03-27 15:50:33

Living Legends: Beasts of Bremen Full سری پنجم از بازی محبوب و سرگرم کننده “افسانه های واقعی” از استودیوی مطرح و نام آشنای Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده و نسخه کامل و پرداخت شده اش پیش روی شماست! داستان کلی بازی Beasts of Bremen در مورد گم شدن خواهر شماست! جریان از این قرار است که در یک فستیوال در شهر برمن به طرز عجیبی مه همه جا را می پوشاند و همه موجودات شهر برمن به حیواناتی ترسناک تبدیل میشوند و در این میان خواهرتان نیز گم میشود! حالا شما ماجراجویی جدیدتان را برای پیدا کردن او آغاز می کنید و باید هرچه سریع تر تا دیر نشده او را بیابید! طیف گسترده ای از ماموریت ها و معماها پیش روی شما هستند که برای رسیدن به هدف و پیدا کردن خواهرتان باید انها را حل کنید، بنظرتان توانایی رسیدن به خواهرتان را دارید و می توانید او را زنده بیابید؟! اگر از دوستداران بازیهای اشیاء مخفی و فکری باشید بدون شک Beasts of Bremen از کمپانی بیگ فیش گیم از همه نظر، نظرتان را جلب میکند از داستان گیرایش بگیرید تا گیم پلی گسترده و چند ساعته ان که برای روزها در محیطی فوق العاده به گوشی میخکوب تان میکند!

 

Beasts of Bremen

 

بازی Living Legends: Beasts of Bremen هم اکنون در پلی استور حدود 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید اولین نسخه کامل اش را برای دانلود عرضه کرده ایم که می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید، در اخر اینکه بازی توسط ما تست شده و به صورت افلاین اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – معرفی و عرضه برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bigfishgames.llbeastsbremengoog را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.