SHINE: Journey Of Light 1.81.00 - بازی ماجراجویی درخشش اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 977 2021-07-10 19:30:44

SHINE: Journey Of Light v1.81.00 + Mod – بازی ماجراجویی منحصر به فرد درخشش اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

SHINE: Journey Of Light یک بازی آرکید – ماجراجویی فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت منحصر به فرد از Fox & Sheep برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در بازی خاص SHINE: Journey Of Light خبری از گیم پلی پیچیده و هیجان انگیز نیست و تنها کنترل یک تکه‌ کوچک نور را بر عهده می گیرید که در غارهای تاریک و سیاه به دام افتاده و به مرور از بین می رود ؛ می بایست با رسیدن به نور‌های مختلفی که در طول مسیر هر مرحله وجود دارند، غار را روشن نگه دارند و خود را به انتهای مرحله برسانید! 40 مرحله دست کشیده و خاص در بازی وجود دارد که در ان ها شاهد پخش موسیقی های مهیج و دوست داشتنی خواهید بود! به طور کلی، SHINE یک تجربه‌ ماجراجویی با محوریت دوستی در یک محیط و اتمسفر غرق در نور و سایه است که مخصوص علاقه مندان به بازیهای آرکید خاص طراحی و ساخته شده است! آن را تست بکنید و پس از تجربه اش، نقدی کامل از ان برای دیگر دوستان بفرستید!

 

SHINE: Journey Of Light

 

بازی SHINE: Journey Of Light تا به این لحظه +1000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی دوست داشتنی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.81.00 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.foxandsheep.loomies را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.