Z Shelter Survival Games- Survive The Last Day 1.2.25 + Mod


بازی اندروید, اکشن, 3361 2020-05-22 02:45:30

Z Shelter Survival Games- Survive The Last Day v1.2.25 + Mod – بازی اکشن محبوب تنها در جزیره اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (سفر سریع=حرکت سریع روی نقشه)
تست شده با اجرای بدون مشکل

Z Shelter Survival Games- Survive The Last Day یک بازی سبک اکشن – بقا فوق العاده زیبا از استودیوی Joy Blitz Game برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. یکی دوسالی است که از انتشار اولین بازیهای سبک بقای اندروید می گذرد ؛ بازیهایی سراسر مهیج که در همان عرضه اولیه غوغایی به پا کردند و طیف عظیمی از کاربران دارنده دستگاه های اندروید را مجذوب خود نمودند، بازیهای محبوب، هیجان انگیز و البته گرافیکی و فوق العاده زیبای آنلاینی چون Last Day on Earth: Survival، Frostborn، Westland Survival تا بازیهای کوچک بقا مثل Ocean Is Home: Island که امکان بازی به صورت آفلاین را به بازیکنان می دادند! در همه این بازیها با یک داستان کلیشه ای روبرو بودیم و شما به عنوان شخصیت اصلی بازی کسی بودید که به صورت اتفاقی در بازی قرار گرفته است و حالا برای زنده ماندن باید تلاش کند! ده ها و بهتر است بگوییم صدتا مورد از بازیهای سبک بقا با این داستان منتشر شده اند که در کنار این داستان کلیشه ای هر کدام یک سری ویژگی های خاص دارد که باعث محبوبیت آن ها نسبت به دیگری شده است. در همین راستا امروز نیز قصد معرفی یکی از محبوب ترین بازیهای این سبک با نام “Z Shelter Survival Games- Survive The Last Day” را داریم، یک بازی با همان داستان کلیشه ای و البته یک سری ویژگی های منحصر به فرد که باعث شده میلیون ها نفر ان را دوست بدارند! در بازی “تنها در جزیره” هواپیمای شما دچار سانحه شده و تنها کسی هستید که جان سالم به در برده اید ؛ حالا با چالشی بزرگ روبرو هستید: دوام آوردن در جزیره ای ناشناخته آن هم کاملا تنها. همانند دیگر بازیهای این سبک از صفر شروع کنید و با جمع آوری آیتم ها، ساخت پناهگاه و مبارزه با حیوانات وحشی یک دنیای مهیج را برای خود بسازید، دنیایی که در آن علاوه بر تلاش برای زنده ماندن، یک سفر خارق العاده و صد در صد هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Z Shelter Survival Games- Survive The Last Day اندروید:

  • شروع یک ماجراجویی خارق العاده در یک جزیره مرموز
  • در دسترس بودن منطقه های مختلف برای کشف توسط شما
  • امکان ساخت یک سرپناه برای خود و محافظت از جان تان
  • امکان ساخت سلاح های مختلف برای محافظت از خود در برابر حیوانات وحشی
  • مواجه شدن با طیف عظیمی از چالش های منحصر به فرد
  • گرافیک سه بعدی فوق العاده، صداگذاری مهیج و ساخت عالی

بازی Z Shelter Survival Games- Survive The Last Day تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند. اگر از علاقه مندان، دوستداران و عاشقان بازیهای سبک بقا هستید به هیچ وجه از این بازی دوست داشتنی دست نکشید و برای یک ساعتی هک که شده ان را تجربه کنید، چه بسا ساخت آن از بازیهای محبوبی که شما روی گوشی تان بازی می کنید، در سطح بالاتری قرار داشته باشد! شما می توانید جدیدترین آپدیت این بازی را به همراه نسخه مود و دیتای کامل از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت بکنید.

توجه : بازی اینترنتی و آنلاین است و همیشه به اتصال اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی V1.2.25 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات.

 

Z Shelter Survival Games- Survive The Last Day

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.survivalstudio.arkisland را در مسیر android /obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.