دانلود Gemini 1.1.5 - بازی مینیمالیستی "سفر دو ستاره" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1269 2018-04-12 01:30:04

Gemini v1.1.5 Full – بازی تفننی جالب سفر دو ستاره اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 4.99 دلار – نسخه خریداری شده تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Gemini بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای تفننی از استودیوی بازی سازی X.D. Network برای گوشی ها و تبلت های با سیستم عامل اندروید است که دقایقی پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که در عنوان پست نیز ذکر شده، Gemini شما را به سفری دعوت می کند تا با ستارگان همراه شوید و در محیطی مینیمالیستی سرگرم باشید! به نقل از سازنده ساخت این بازی 3 سال طول کشیده است و هدف این بوده تا بازی ای خاص با گیم پلی متفاوت طراحی شود! هم اکنون هدفون تان را بر گوشتان بگذارید، بازی جالب Gemini را برروی دستگاه تان نصب کرده و ان را اجرا کنید و  وارد دنیایی متفاوت شوید! دنیایی که در ان هدایت و کنترل دو ستاره در دستان شماست و باید برای پرواز تلاش کنید! این دو ستاره به یکدیگر وابسته اند و با همدیگر می توانند پرواز کنند و بدون یکدیگر کاری از دست شان بر نمی اید! آیا می توانید ان دو را هدایت کنید تا به هدف شان یعنی رسیدن به اسمان است، برسند؟! موسیقی جذاب و دوست داشتنی در کنار محیطی مینیمالیستی تجربه ای متفاوت از بازیهای تفننی را برایتان به ارمغان خواهند اورد و اگر از دوستداران بازیهای خاص باشید بدون شک Gemini نظرتان را جلب خواهد نمود که هم اکنون نسخه کامل اش پیش روی شماست و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود کنید!

 

Gemini Android Games

 

بازی Gemini تا به این لحظه که در حال معرفی آن هستیم هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از اندروید از اولین کاربران جهانی خواهید بود که ان را تجربه می کنید! از ویژگی های بازی Gemini می توان به مواردی چون طراحی شده برای همه با کنترل های ساده و بصری ؛ دو حالت تک نفره و دو نفره که پس از به اتمام رساندن حالت تک نفره، دو نفره بازی میشود و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد! با ما همراه شوید …

تغییرات نسخه ی v1.1.5 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.xd.gemini.google را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.