دانلود FortCraft 0.10.115 - بازی اکشن فوق العاده "فورت کرافت" اندروید !


بازی اندروید, اکشن, 1748 2018-03-27 15:50:47

FortCraft – فورت کرافت بازی جدید، فوق العاده زیبا و خاص در سبک بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی NetEase Games برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم بر این گرفته ایم همزمان با انتشار آن را حضورتان معرفی کنیم! در بازی FortCraft شما قرار است یک امپراطوری و سرزمین بی نظیر برای خود بسازید! 13 محیط فوق العاده زیبا و بزرگ با بیش از 16 میلیون متر مربع نقشه در انتظار شماست تا در ان به کاوش و جست و جو بپردازید! هر چیزی که سر راه شماست یک روز مفید واقع میشود، از وسایل نقلیه، درختان، چکش و … بگیرید تا آیتم های ریز که فکرش را هم نمی کنید یک روز بدردتان بخورد، پس انها را جمع آوری کنید! 12 سلاح مختلف در 5 کلاس خاص نیز در دسترس تان است تا با کمک ان از جان تان محافظت کنید! 3 حالت مختلف در بازی FortCraft وجود دارد که می توانید به دلخواه از میان انها انتخاب کرده و برای ساعت ها مشغول شوید! از ویژگی های دیگر و جالب FortCraft می توان به مواردی چون فروشگاه، گالری، چت، استریم ها، دوستان و … اشاره کرد! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن – بقا هستید بدون شک FortCraft با ساخت و گرافیک عالی اش نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

 

FortCraft

 

بازی FortCraft را ما امروز در اندروید به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! بازی در حالت بتا و به صورت Unreleased در گوگل پلی عرضه شده و ممکن است مشکلات و باگ هایی داشته باشد، ان را تست کنید و نقدی کامل از ان برای دیگر دوستان بنویسید!

توجه : بازی اینترنتی و آنلاین است .

تغییرات نسخه ی V0.10.115 :

* اضافه شدن weapons، traps و fashion جدید !

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.netease.g91na.gb را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را آنلاین اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل