دانلود Steamburg 1.1 - بازی معمایی و ماجراجویی خاص "استیم‌برگ" اندروید !


بازی اندروید, ماجراجویی, 1383 2018-04-12 21:58:30

Steamburg بازی جدید، فوق العاده زیبا و خاص در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی بازیسازی Anuman برای اندروید است که با قیمت 9.99 دلار عرضه شده و مثل همیشه اولین نسخه اش برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است و پیش روی شماست! داستان کلی بازی Steamburg را اینگونه از زبان توسعه دهنده حضورتان اعلام می کنیم: “شخصیت اصلی بازی “پروفسور وینسنت کورنلیوس مور” نام دارد که با روبات هایی که به شهر Steamburg حمله کرده اند، می جنگد! وینسنت مسلح نیست و بنابراین باید عاقلانه حرکت خود را انتخاب کند! او تنها قادر است بمب های الکترونیکی را به سمت دشمنان پرتاب کند که برای مدتی آن ها را از کار می اندازد! وینسنت می بایست از طریق خیابان ها راهی برای خود پیدا کند تا در نهایت به منبع تسلا دست یافته و روبات ها را نابود سازد! طیف گسترده ای از ربات ها با قدرت های خاص پیش روی اوستّ برای مثال برخی از ان ها پرواز می کنند و شمایید که باید ان ها را کست دهید و به هدف اصلی برسید!” اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص با سبک معمایی هستید بدون شک Steamburg با دارا بودن 32 مرحله منحصر به فرد و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند و تجربه ای به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان می اورد.

 

Steamburg

 

بازی Steamburg تا به این لحظه که در حال نسخه اندرویدی اش هستیم هیچ فروشی نداشته و با دریافتش از اندروید، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه، هر نسخه پیش رو از بازی نسخه خریداری شده و کامل است که توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی به صورت آفلاین اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V1.1 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.microids.google.Steamburg را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل