Call of Dragons 1.0.21.19 - بازی استراتژی 4X تک‌+چندنفره ندای‌اژادر اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 84 2023-12-31 20:30:11

Call of Dragons v1.0.21.19 – دانلود آپدیت کال آو دراگونز: بازی استراتژی هیجان انگیز ندای اژدها
نسخه اصلی و رسمی بازی ندای اژادر برای موبایل
تست شده با اجرای آنلاین

Call of Dragons – ندای اژادر یک بازی استراتژی در سبک MMO یک و چند نفره از استودیوی FARLIGHT خالق بازی Rise of Kingdoms برای اندروید است. اگر از علاقه مندان به دنیای بازی های استراتژیک باشید حتما می دانید که در سال های گذشته تاکنون دنیای این دسته از بازی ها در دستگاه های موبایلی تحول بزرگی پیدا کرده و بسیاری از توسعه دهندگان توجه ویژه ای به این دسته از عناوین داشته اند. یکی از جذاب ترین عنوان بازی های آنلاین که شاید بسیاری از کاربران ایرانی آشنایی کاملی با آن نداشته باشند؛ Call of Dragons می باشد. در این عنوان مهیج و استراتژیک در نقشه ای وسیع شروع به ماجراجویی و نبرد هایی می کنید؛ جنگ هایی که در پایان همه چیز به افزایش وسعت قلمرو شما ختم خواهد شد. شاید در ابتدای توضیحات با خود بگویید که این بازی نیز همانند دیگر عناوین مشابه از سیستم مبارزه ای خسته کننده ای برخوردار است؛ اما باید بدانید که ما در بازی Call of Dragons اندروید شاهد یک سیستم خارق العاده هستیم ؛ شما باید بتوانید تصمیمات استراتژی را در لحظه بگیرید و برای انجام آن ها هیچگاه تعلل نکنید. این موضوع بدان معنی است که لازمه پیروزی شما تنها فرستادن نیرو های قدرتمند به میدان نبرد نیست، بلکه باید تصمیم بگیرید که چگونه مبارزه و به چه شکلی به دشمنان تان حمله کنید. همه چیز به صورت real time است و این تصمیمات شما هستند که پیروز میدان را مشخص می کنند. در نقشه ای که در حال کاوش آن هستید، مجموعه ای از المان ها دیده می شود، از انواع کوه ها و دشت ها گرفته تا رود ها که می توانید برای داشتن یک استراتژی برتر نهایت بهره را از آن ها ببرید. با متحدان خود وارد زمین مبارزه شوید و غول های قدرتمند را به مبارزه بطلبید!

 

Call of Dragons

 

بازی اندروید Call of Dragons – ندای اژدها در سرزمینی به نام تاماریس دنبال می شود. در سرزمین تاماریس افسانه ای؛ مجموعه ای از انواع موجودات غول پیکر دیده می شوند که هر یک از آن ها تلاش می کنند در مقابل شما مقاومت نمایند. اما پس از مغلوب کردن آن ها خواهید توانست به سادگی هر چه تمام تر آن ها را آموزش داده و در لشکر تان نهایت بهره را از آن ها ببرید. در ابتدای شروع این بازی اندروید ابتدا باید یکی از نژاد های موجود را در میان ده ها نژاد مختلف انتخاب نمایید، اما پس از گذشت چندین دقیقه از گیم پلی این فرصت به شما داده می شود تا بتوانید نیرو های مورد نظرتان را از میان نژاد های گوناگون انتخاب نموده و یک لشکر قدرتمند را برای پیروزی در نبرد های تان ایجاد نمایید. هر یک از نیروهایی که انتخاب می کنید دارای مهارت‌های خاص خود هستند که با پیشرفت در بازی قادر به افزایش آن ها خواهید بود. علاوه بر این ،هر یک از تیم ها و قبیله ها باید یک قهرمان منحصر به فرد را برای لشکرشان انتخاب نمایند؛ که در بسیاری از موارد این هیرو می تواند نتایج مبارزات را تغییر داده و باعث پیروزی تان شود. یکی دیگر از ویژگی های بازی Call of Dragons گرافیک بالا و خیره کننده آن است که تاکنون مورد تمجید موبایل گیمر های بسیاری در سراسر جهان قرار گرفته است. بازی Call of Dragons بدون شک از آن دسته عناوینی است که بدون برو برگرد دوست‌داران سبک بازی های استراتژیک عاشق آن می شوند. هر گونه فاکتور برای برتری یک بازی که تصورش را می کنید در کالاف دراگونز دیده می شود، از مجموعه نیرو های مختلف تا یک سبک استراتژی خاص که هر کسی را مجذوب خودش می کند. این بازی تاکنون میلیون ها دانلود در سراسر جهان داشته و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نماید. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه اصلی و ارجینال این بازی را به صورت رایگان از وب سایت اندروید دریافت نمایید.

 

imo

 

نکات تکمیلی بازی Call of Dragons : 

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است + اگر در ورود به بازی با مشکل اتصال اینترنت روبرو شدید فیلت*رشکن خود را فعال کنید
2 – به دلیل تحت سرور بودن بازی و داشتن سرور قوی امکان مود کردن آن وجود ندارد و هک نمی‌شود
3 – علاوه بر فایل نصب حجیم بالای 1 گیگابایتی که در دانلود باکس فارس روید قابل دریافت است ؛ پس از نصب و اجرای بازی در اجرای اولیه دیتای اضافه که کمتر از 500 مگابایت است بدون مشکل دریافت می‌گردد
4 – زین پس، قادر به دریافت بروزرسانی های بازی همزمان با انتشار در گوگل پلی خواهید بود – برای دریافت آپدیت بازی همیشه به همین صفحه مراجعه کنید.