Living Legends: Uninvited Guests 1.0.0 - افسانه های زنده: مهمان ناخوانده


بازی اندروید, ماجراجویی, 446 2021-05-29 19:31:14

Hidden Objects – Living Legends: Uninvited Guests Full v1.0.0 – بازی ماجراجویانه و پازلی “افسانه های زنده: مهمان ناخوانده” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی (Full) تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Hidden Objects – Living Legends – اشیاء مخفی: افسانه های زنده که با نام کامل Hidden Objects – Living Legends: Uninvited Guests (اشیاء مخفی – افسانه های زنده: مهمان های ناخوانده) در گوگل پلی منتشر شده، دومین بازی رسمی استودیوی قبرسی Friendly Fox Studio محسوب می شود و دومین بازی از مجموعه Hidden Objects نیز به شمار می رود. این مجموعه پیش از این برای پلتفرم PC در قالب یک کالکشن چند قسمتی منتشر شده بود و به نظر می رسد استودیوی Friendly Fox Studio در نظر دارد تا تمام آن بازی ها را برای سیستم عامل اندروید به صورت نسخه های پورت شده و بازسازی شده منتشر کند. Hidden Objects – Living Legends: Uninvited Guests یکی از محبوب ترین این بازی هاست که در این مطلب از سایت اندروید قصد داریم تا به عنوان اولین وب سایت ایرانی نسخه اندرویدی آن را به صورت خریداری شده و آنلاک شده برای شما عزیزان معرفی کنیم. نسخه پیش روی شما نسخه نامحدود و کامل بازی است چرا که نسخه اصلی بازی رایگان و محدود بوده و برای تجربه تمام بخش های بازی می بایست اقدام به خرید نسخه کامل کنید اما نسخه آماده شده توسط اندروید خریداری شده و بدون محدودیت است و برای تجربه کامل بازی شما نیازی به دانلود یا خرید هیچ نسخه دیگری ندارید.

 

Hidden Objects - Living Legends: Uninvited Guests

 

Hidden Objects – Living Legends: Uninvited Guests داستانی افسانه ای و تخیلی را در قالب یک ماجرای اسرارآمیز روایت می کند. طبق داستان، پسر عموی شما که Leo نام دارد ازدواج کرده و می خواهد مراسم ازدواجش را در قلعه قدیمی و خانوادگی که در مکانی دوردست قرار دارد برگذار کند. او شما و دیگر اعضای فامیل و دوستانش را به این قلعه دعوت می کند. شما به خاطر مشغله هایی که داشتید کمی دیرتر از دیگران به قلعه می رسید اما به محض رسیدن به این مکان متوجه می شوید که یک هیولای عجیب و غریب به این قلعه حمله کرده است. او فعلاً به کسی آسیب نرسانده ولی به نظر می رسد تصمیمات عجیبی دارد. او به وسیله یک طلسم خاص تمام افراد حاضر در این قلعه را کنترل می کند. شما به عنوان آخرین کسی که به این مکان می رسد، تنها امید نجات افراد گیر افتاده در قلعه هستید. حالا شما باید مثل یک کارآگاه حرفه ای، وضعیت حاکم در این قلعه را بررسی کرده و طلسم ها و اسرارهای مخفی آن را کشف کنید. برای این کار باید معماهای مختلفی که به شکل های گوناگون و از طریق مکانیزم اشیاء مخفی هستند را حل کنید. بازی دارای سیستم راهنمایی خوبی بوده و شما می توانید با کمک آن در حل معماها راهنمایی دریافت کنید. همچنین به جز مراحل اصلی که داستان کلی بازی را دنبال می کنند، داستان های فرعی و مراحل امتیازی دیگری هم وجود دارند. بازی Hidden Objects – Living Legends: Uninvited Guests با سبکی جذاب و طراحی هایی پرجزئیات می تواند یک بازی بسیار حرفه ای در سبک هیدن آبجکت باشد. معماهای روان، زیبا و خوش ساخت بازی می توانند مدت ها شما را سرگرم کنند. اگر به بازی های معمایی و Hidden Object علاقه دارید، Hidden Objects – Living Legends: Uninvited Guests را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه پولی آن را به شکل رایگان از سرورهای اندروید دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ffsvideogames.ll6 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.