Monster Storm 2 1.1.1 - بازی ماجرایی طوفان هیولاها 2 اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1305 2021-04-30 11:45:20

Monster Storm 2 v1.1.1 + Mod – بازی ماجرایی “طوفان هیولاها 2” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Monster Storm 2 – طوفان هیولاها 2 نام دنباله قسمت اول از سری بازی های Monster Storm یعنی بازی Monster Storm Apoiion می باشد که بعد از موفقیت نسبتی قسمت اول تولید و مثل همان بازی به شکل رایگان توسط استودیوی SharpenPlay Entertainment به انتشار رسیده است. Monster Storm 2 نیز مثل قسمت اول، برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی در اندروید معرفی و منتشر شده است. این بازی با همان زبان طراحی قسمت اول ساخته شده و ماجرا و محتوای داستانی آن همان چیزهایی است که در قسمت اول شاهدش بودیم. از این لحاظ استودیوی SharpenPlay بسیار ضعیف عمل کرده و در عمل در بخش داستانی بازی هیچ اتفاق خاص جدیدی نمی افتد. درست مثل بازی Monster Storm Apoiion در بازی Monster Storm 2 هم شما در نقش همان شخصیت اصلی هستید که می خواهد به بزرگترین مربی و استاد هیولاها تبدیل شود! البته این بار در این بازی شاهد اضافه شدن یک شخصیت دیگر نیز هستیم که از طرف سازندگان توضیح خاصی برای آن ارائه نشده است. به هر حال باید گفت که بازی طوفان هیولاها 2 با همان المان های قسمت ابتدایی ساخته شده است و اگر در این بازی به دنبال چیز خیلی جدیدی در بخش داستان هستید باید بگوئیم که از این لحاظ این دو بازی کاملاً مشابه هستند. با این حال، در قسمت دوم تغییرات زیادی در بخش های دیگر به وجود آمده است. مهمترین این تغییرات اضافه شدن هیولاهای جدید به ویژه یک هیولای بسیار افسانه ای و خاص به نام Unicorn (اسب تک شاخ) می باشد که برای پیدا کردن آن باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید.

 

Monster Storm 2

 

در بازی Monster Storm 2 در مجموع هیولاهای جدید و متفاوتی حضور دارند که حداقل از این لحاظ می توان گفت این بازی یک جهش مثبت در قسمت دوم داشته است. در ضمن مکان های بیشتری در طول بازی وجود دارند و مأموریت های بازیکنان نیز به نسبت قسمت قبلی گسترده تر و بیشتر شده است. همانطور که گفته شد، همچنین شخصیت جدیدی نیز به Monster Storm 2 اضافه شده است که به نظر می رسد داستان های مخصوص به خود را دارد. از لحاظ گیم پلی بازی با همان ویژگی ها تولید شده اما تغییرات و بهینه سازی هایی نیز در روند کلی بازی صورت گرفته است که در نهایت منجر به بهبود تجربه بازیکنان شده است. در بازی طوفان هیولاها 2 همچنان دشمن اصلی شما یک مجموعه خبیث و گروهی متشکل از خلافکاران هستند که با راه اندازی یک پژوهشگاه بزرگ قصد دارند تا هیولاهای زیبا و نادر را دستگیر کرده و به این مکان ببرند تا روی آن ها آزمایشات مختلفی انجام دهند و از نتایج آن برای مقاصد شوم و پلید استفاده کنند! این شما هستید که نباید اجازه این کار را به این گروه بدهید. به این منظور باید دست به کار شده و با پیدا کردن هیولاهای خاص و قدرتمند، مجموعه ای نیرومند بسازید تا با کمک آن ها در نبردهای بین هیولاهای خوب و بد شرکت کنید و بتوانید با غلبه بر دشمنان، نقشه های آنان را متوقف کنید. این بازی با 100 هزار دانلود و امتیاز 4.1 از 5.0 در گوگل در دسترس کاربران قرار گرفته است. اندروید مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی پکیج کامل این بازی را که شامل نسخه اصلی + نسخه مود شده (پول نامحدود) + فایل دیتای آن است تهیه و به صورت تست شده برای شما عزیزان آماده کرده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sharpen.modify را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل