Trooper Shooter 2.9.3 - بازی اکشن "سربازان میدان نبرد" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 717 2022-02-17 20:30:14

Trooper Shooter: 5v5 Co-op TPS v2.9.3 + Mod – بازی اکشن و رقابتی “سربازان میدان نبرد” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Trooper Shooter: 5v5 Co-op TPS – سربازان میدان نبرد یک بازی مهیج و بسیار جذاب دیگر از استودیوی قبرسی محبوب و خلاق Azur Interactive Games Limited در سبک اکشن و تیراندازی است که به صورت رایگان توسعه داده شده و در گوگل پلی عرضه شده است. اندروید اولین وب سایت ایرانی منتشرکننده این بازی در سطح است و شما را به دانلود آخرین نسخه رسمی این بازی هیجان انگیز دعوت می کند. عناوین محبوب و پرطرفداری مثل  Planet Commander ، Dark Days: Zombie Survival ، Destiny Warfare: Sci-Fi FPS ، Deadrite Hunt و Robot Warfare: Mech battle و یا Detective Story: Jack’s Case از جمله بازی های معروف و خوش ساخت این استودیوی بازی سازی هستند که پیش تر آن ها را در مطالب دیگری از اندروید خدمت شما معرفی کرده بودیم. با توجه به اینکه بیشترین تمرکز استودیوی Azur Interactive روی ساخت بازی های آنلاین و چندنفره در قالب بازی های اکشن و مبارزه ای است، باید گفت که این شرکت استعداد خوبی در ساخت این نوع بازی ها دارد. یکی از فاکتورهایی که باعث شده تا این استودیو بازی های خوبی در این زمینه بسازد و طرفداران بی شماری پیدا کند، تلفیق عالی المان های فانتزی با سبک اکشن و رقابتی است. Trooper Shooter: 5v5 Co-op TPS نیز با اینکه ساختار کلی آن یک بازی الگوبردای شده است اما جزو همین بازی ها به حساب می رود که در عین سادگی و فانتزی بودن بسیار مهیج و اکشن است.

 

Trooper Shooter: Critical Assault FPS

 

در Trooper Shooter: 5v5 Co-op TPS شما در نقش سربازانی حرفه ای در میدان های نبرد می بایست با رقبای خود به جنگ و مبارزه بپردازید. شما در کنار خودتان همراهانی دارند که هم تیمی های شما هستند و در این نبردها به کمک شما می آیند. در طرف مقابل هم دشمنان شما در قالب گروه های چندنفره در مقابل شما صف آرایی می کنند. شما باید با کمک سلاح های گرمی که در اختیار دارید و با استفاده از مهارت تیراندازی و هدف گیری دقیق، در کمترین زمان ممکن و قبل از اینکه دشمنان بتوانند شما را نابود کنند آن ها را از بین ببرید. بخش اصلی بازی Trooper Shooter: 5v5 Co-op TPS بخش PvP آن است. این یعنی در این بازی شما با حریف های واقعی از نقاط مختلف جهان به بازی کردن می پردازید. از ویژگی های کلی این بازی می توان به امکان خرید و استفاده از انواع سلاح ها و تجهیزات مختلف، وجود شخصیت ها و قهرمانان متنوع با امکان ارتقاء، وجود نقشه های مختلف و … اشاره کرد. بخش گرافیکی بازی همانطور که گفته شد با طراحی های فانتزی و انیمیشنی که دارد توانسته جذابیت خیلی خاصی پیدا کند و به همین خاطر طرفداران بسیاری نیز داشته باشد. با اینکه طراحی ها جزئیات خاصی ندارند اما تمام مدل سازی های محیطی و شخصیت های بازی به صورت سه بعدی هستند. نمای بازی از نمای سوم شخص بوده و شما قادر هستید تا با کمک گیم پدهای مجازی شخصیت بازی را به صورت آزادانه به اطراف حرکت دهید و با کمک آیکون هایی که در سمت دیگر تصویر هستند، از امکانات دیگر از جمله دکمه شلیک کردن استفاده کنید. Trooper Shooter: 5v5 Co-op TPS می تواند علاقه مندان به بازی های اکشن آنلاین و دوست داران بازی های جنگی و تیراندازی را با ویژگی های جالبی که دارد حسابی سرگرم کند. پس معطل نکنید و همین الآن از بخش دانلود باکس اندروید آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده و رایگان دریافت کنید و به میدان نبرد با رقبای مختلف بروید!

توجه : در نسخه مود بازی ؛ برای دریافت جایزه بی نهایت به بخش تبلیغات بروید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.pocket.shooter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.