Hilda Creatures 1.9.3 - بازی شبیه سازی "موجودات هیلدا" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 706 2021-04-30 05:30:30

Hilda Creatures v1.9.3 + Mod – بازی شبیه سازی جالب موجودات هیلدا اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Hilda Creatures – موجودات هیلدا نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی BIGUMAKU Ltd برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Hilda Creatures در سال ۲۰۱۸ در مارکت اندروید عرضه شد و در حقیقت اولین بازی استودیو بازی سازی BIGUMAKU Ltd است. این بازی مانند بازی Masha and the Bear We Come In Peace اقتباسی از یک سریال تلویزیونی است. Hilda Creatures نام یک سریال انیمیشنی در شبکه تلویزیونی Netflix آمریکا است که اکنون به عنوان یک بازی در دسترس گیمر ها در مارکت اندروید قرار گرفته است. Hilda Creatures اساساً یک بازی کلکتتان است. گیم پلی این بازی بسیار ساده است و به همین خاطر هم هیچگونه محدودیت سنی ای ندارد و برای تمام رده های سنی مناسب می باشد. اگر با بازی هایی مثل Pokemon Go  آشنا باشید تقریباً می توانید حدس بزنید که در این بازی چه چیزی در انتظار تان است. در این بازی می توانید باغ ها را تزئین کنید و اسباب بازی و غذا های مختلف را در جایی رها کنید تا ببینید چه موجوداتی به سراغ شان می آیند و آنها را بر می دارند. این بازی دقیقاً مانند بقیه بازی های کلکتتان است. Hilda Creatures در مجموع دو نقشه ارائه می کند که دارای چند لوکیشن است. گیمر ها باید آیتم ها را در این لوکیشن ها قرار دهند و آنها را به حال خودشان رها کنند و منتظر آمدن موجودات باشند. در همین حال که منتظر آمدن موجودات هستند، می توانند با موجوداتی مثل الف ها صحبت کنند، با پرنده ها به پیک نیک بروند، و بسیار کار های دیگر انجام دهند که در طول بازی با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

 

Hilda Creatures

 

در بازی Hilda Creatures هر بار که یکی از این موجودات به سراغ شما بیاید و با شما تعامل کند، لول دوستی شما با موجودات افزایش پیدا می کند و باعث می شود پاداش بیشتری بگیرید و وارد لوکیشن های بیشتری شوید و در نهایت هم موجودات بیشتری پیدا کنید و با آنها هم دوست شوید. برای به دست آوردن آیتم ها برای موجوداتی که با آنها دوست می شوید باید با مرد چوبی معامله کنید و به او مقداری بلوط بدهید. همچنین می توانید گل و گیاه و خوراکی هم بکارید. تمام ماجرای بازی همین است و چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد به جز اینکه در این بازی باید صبور باشید و آرام آرام جلو بروید. خوشبختانه بر خلاف بازی Pokemon Go پیدا کردن موجودات در Hilda Creatures بسیار آسان است و نیاز نیست به لوکیشن های دنیای واقعی بروید و با خطرات جدی که جان تان را تهدید می کند مواجه شوید. گیم پلی بازی بسیار مفرح و سرگرم کننده است و بدون شک تجربه رضایتبخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. Hilda Creatures توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. شایان ذکر است، در حالی که این بازی یک بازی فریمیوم است، همانند بسیاری از بازی‌ های فریمیوم دیگر، یک بخش پرداخت درون برنامه‌ ای هم دارد و شما می‌ توانید با پرداخت هزینه‌ در نظر گرفته شده بلوط های کمیاب طلایی خریداری کنید و برخی آیتم های پریمیوم را تهیه کنید. اما جای هیچگونه نگرانی نیست چراکه تیم اندروید قصد دارد علاوه بر نسخه اصلی و فایل دیتا، یک نسخه بهتر و مود شده از این بازی محبوب و پرطرفدار را در اختیار شما عزیزان قرار دهد که بتوانید بدون هیچگونه مشکل و محدودیتی و به صورت کاملاً رایگان از بازی کردن تان لذت ببرید. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید.

تغییرات نسخه v1.9.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bigumaku.hildacreatures را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.