دانلود Elise's Nightmare 3.05 - بازی ماجراجویی "کابوس الیس" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 579 2020-12-17 20:30:49

Elise’s Nightmare : Very Easy – کابوس الیس نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Beyond Will برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. در همین ابتدا باید بگوییم Elise’s Nightmare : Very Easy یک بازی با تم تاریک و فضای روحی سنگینی است و ممکن است برای افرادی که سن و سال کمی دارند زیاد مناسب نباشد. همچنین حجم زیادی از بازی دارای مکالمات مختلف بین کاراکتر های بازی است که در قالب تکست باکس ها ظاهر می شوند. از آنجایی که زبان بازی انگلیسی است و نیاز هست که مکالمات را متوجه شوید تا بتوانید با کاراکتر ها و آیتم های درون بازی تعامل کنید، اگر آشنایی کافی با زبان انگلیسی ندارید احتمالاً این بازی مناسب شما نیست. اما در هر حال گیم پلی بازی در نوع خودش جالب است و از ایده جدیدی استفاده می کند که کمتر در بازی های موبایلی دیده می شود. Elise’s Nightmare : Very Easy بیشتر شبیه به یک فیلم سینمایی کوتاه داستانی است. خط داستانی بازی در مورد کاراکتر اصلی یعنی “الیس” است. “الیس” دختری است که برای سال ها در کنار خانواده خودش در خوشی و آسایش زندگی می کرده است. برادری داشت که دیگران را سرگرم می کرد، عمه ای داشت که در بین همه محبوب بود، پدر و مادری داشت که یک کارخانه اسباب بازی فروشی داشتند و یک کارمند هم داشتند که مسئول اسباب بازی ها بود، مادربزرگی مورد احترام داشت، و عمو های دو قلویی داشت که همیشه رابطه صمیمانه ای با هم داشتند. همه اعضای خانواده خوشحال بودند و “الیس” را دوست داشتند. اما “الیس” از پشت پرده ماجرا هایی که قرار بود برای آنها بیفتد بی خبر بود.

 

Elise's Nightmare

 

در بازی Elise’s Nightmare : Very Easy اولین اتفاق ناگوار برای برادر “الیس” می افتد. او در یک شو سرگرمی دچار حادثه شده بود و جان خودش را از دست داده بود. بعد از آن اتفاق ناگوار، همیشه سایه شومی “الیس” را دنبال می کرد و یک به یک اعضای خانواده اش را به کام مرگ می کشید. “الیس” نمی دانست که چرا این اتفاق ها گریبان او را گرفته است و به همین خاطر بسیار ناراحت و اندوهگین بود. وقتی “الیس” به سن ۱۷ سالگی رسید تقریباً همه آنهایی که می شناخت را از دست داده بود. از دار دنیا تنها یک مادر برایش باقی مانده بود که متاسفانه او هم گرفتار یک بیماری ناشناخته شده بود و هر روز وضعیتش بدتر از دیروز می شد. کم کم اختلالات شدید روانی و زوال عقل در مادر “الیس” بروز پیدا کرد و بدترین شرایط را برای “الیس” به وجود آورد. اما یک شب وقتی شهاب سنگی از آسمان عبور می کرد، “الیس” دعا کرد که همه این اتفاق ها زودتر تمام شود. بعد از این دعا “الیس” به رخت خوابش می رود و بازی آغاز می شود. در هر استیج از این بازی یک داستان کوتاه بازگو می شود که در خواب “الیس” است. در هر خواب از یک اتفاق ناگوار پرده برداشته می شود و “الیس” با یک باس به مبارزه می پردازد. سیستم مبارزات ساده است و چیزی نیست که نتوانید از آن سر در بیاورید. در هر مبارزه ۵ قلب به شما تعلق می گیرد. در صورتی که این ۵ قلب به پایان برسد مجبور می شوید بازی را مجدداً از ابتدا آغاز کنید. برای حمله به باس ها هم می توانید کار های مختلفی انجام دهید که در هر مبارزه متفاوت است. اما اصلی ترین روش برای شکست باس ها استفاده از عروسک هایتان است که به راحتی می توانید آنها را وارد مبارزات کنید. Elise’s Nightmare : Very Easy توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد نسخه خریداری شده – کامل آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً‌ توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید.

تغییرات نسخه v3.05 :

* تغییراتی در دسترس نیست.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.BeyondWill.Elise2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.