دانلود STAY 1.1.2 - بازی ماجرایی جالب "محبوس شده" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1214 2019-06-15 02:45:13

STAY v1.1.2 – بازی ماجراجویانه و داستانی محبوس شده اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 5.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

STAY – محبوس شده یک بازی فوق العاده زیبا و داستانی در سبک ماجرایی است که توسط استودیوی Dear Villagers کشور فرانسه تولید شده و با قیمت 5.49 دلار در فروشگاه گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. این بازی ابتدا در سال 2018 برای پلتفرم های PC و مک و همچنین کنسول های بازی نسل هشت مثل Xbox One و PS4 عرضه شده بود و بعد از تقریباً یک سال، سازنده این بازی نسخه پورت شده مخصوص موبایل STAY را نیز تولید و منتشر کرد. اندروید نیز برای باری دیگر و برای اولین بار در ایران نسخه مخصوص اندروید این بازی را تهیه کرده و به صورت کامل برای شما عزیزان تدارک دیده است. این بازی یک اثر شگفت انگیز و بسیار جالب است. بازی STAY از یک داستان غنی و فوق العاده جذاب بهره می برد که باعث می شود گیمرها در اولین برخورد با این بازی، بسیار کنجکاو شوند و مشتاقانه بازی را برای کشف حقیقت دنبال کنند. داستان بازی به مردی جوان به نام کوئین (Quinn) مربوط است. او از خواب بیدار شده و خود را در یک اتاق قفل شده و کاملاً تنها می یابد. کوئین در این اتاق زندانی شده و هیچ چیزی وجود ندارد که او بتواند با کمک آن زندگی اش را نجات دهد. تنها چیز خاصی که در این اتاق دیده می شود، یک کامپیوتر است که در آن یک پنجره گفتگو باز است و این تنها امید کوئین برای برقراری ارتباط با شخصی بیرون از این اتاق است. حالا این شما هستید که باید داستان بازی را تعیین کنید و با کمک کردن به کوئین و یا هدایت کردن او به سمت خطر، انتخاب های خود را انجام دهید. برای این کار باید معماهای مختلفی را حل کرده و به نکات ریز و درشت زیادی توجه کنید.
 
STAY
 
ویژگی منحصر به فردی که بازی STAY را از یک بازی ماجرایی معمولی به یک اثر هنری شگفت انگیز و خارق العاده تبدیل می کند، دارا بودن چندین پایان برای این بازی است! در بازی STAY انتخاب ها و تصمیمات شما روند بازی را تعیین می کنند و در نهایت همین تصمیمات شما هستند که پایان بازی را رقم می زنند. این یعنی اینکه چطور و به چه صورت روند داستانی بازی به سمت پایان هدایت شود همه به انتخاب های شما بستگی دارد. از میان پایان هایی که برای این بازی وجود دارد، بعضی از آن ها پایان های دراماتیک و بعضاً تلخی هستند. وظیفه شما در طول بازی به نوعی هدایت و مدیریت کردن رفتارهای شخصیت اصلی بازی است. اگر به آن توجهی نکنید، ممکن است کوئین کارهایی انجام دهد که برای شما پشیمانی به بار بیاورد. بنابراین باید در کمترین زمان ممکن، بهترین تصمیمات لازم را اتخاذ کنید. گرافیک و طراحی های پیکسلی و کلاسیک مانند بازی STAY در کنار طراحی های متفاوت باعث شده تا اتمسفر جالبی در این بازی حکم فرما باشد. انجام این بازی به خاطر صحنه های نسبتاً خشن و دارا بودن تم جنایی، برای افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود. آیا می توانید این ماجرای عجیب را به خوبی به پایان برسانید؟ آیا تصمیماتی که می گیرید منجر به یک پایان دراماتیک و غم انگیز خواهد شد؟ اگر می خواهید این داستان را کشف کنید، همین حالا نسخه کامل و خریداری شده بازی STAY را به صورت رایگان و تست شده از اندروید دانلود کرده و خودتان را در یک ماجرای مرموز و جذاب غرق کنید! این بازی در مدتی خیلی کوتاه بیشتر از 500 بار در گوگل پلی خریداری شده و امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز به دست آورده است.
تغییرات نسخه ی v1.1.2 :
* اضافه شدن قابلیت وارد شدن خودکار به Google Play Games
* برطرف سازی باگ های جزئی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.appnormals.stay را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.