دانلود Mirt. Tales of the Cold Land 1.0 - بازی ماجرایی معمایی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 553 2020-01-06 03:45:08

Mirt. Tales of the Cold Land v1.0 – بازی داستانی و ماجراجویانه “میرت” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Mirt. Tales of the Cold Land – میرت: قصه های سرزمین سرد عنوانی از یک بازی خوش ساخت و داستانی در سبک ماجراجویی و معمایی است که با قیمت 1.49 دلار توسط استودیوی بازی سازی Olivson تولید و برای پلتفرم های مختلف از جمله سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اندروید نیز مثل همیشه تصمیم گرفته است تا این بازی جذاب را برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی خدمت کاربران محترم سایت معرفی کند و نسخه خریداری شده و کامل آن را برای دانلود به صورت رایگان عرضه کند. لطفاً قبل از هر چیز دقت کنید که این بازی یک بازی متن محور می باشد و این یعنی در طول بازی خبری از تعامل های خاص و یا گیم پلی اکشن و نقش آفرینی وجود ندارد. بیشترین بخش این بازی به دیالوگ ها و گفتگوهای بین شخصیت ها مربوط می شود و مؤثرترین تأثیری که شما در این دیالوگ ها می گذارید این است که بعضی اوقات از بین چند گزینه یک انتخاب داشته باشید. البته باید گفت که انتخاب های شما در روند داستانی بازی بی تأثیر نیست. با این تفاسیر باید گفت که Mirt. Tales of the Cold Land فقط مخصوص افرادی است که با زبان انگلیسی آشنایی مناسبی داشته باشند تا هم داستان بازی را متوجه شوند و هم بتوانند انتخاب های درستی انجام دهند. اما در کنار این بخش ها، قسمت هایی پازل مانند نیز وجود دارد که البته رنگ و لعاب پازل های بازی های مشابه را ندارند و بیشتر حالت نمایشی دارند. با این حال باید گفت که Mirt. Tales of the Cold Land داستانی بسیار جذاب و گیرا دارد که اگر از علاقه مندان به ماجراهای مرموز، معمایی و حتی جنایی و هیجان انگیز باشید، احتمالاً این داستان به خوبی شما را سرگرم می کند.
 
Mirt. Tales of the Cold Land
 
ماجرای کلی بازی Mirt. Tales of the Cold Land به یک شهر کوچک در نقطه ای از کوهستان های شمالی یک کشور است که به خاطر موقعیت جغرافیایی همیشه نقطه ای سرد می باشد و به همین خاطر به این مکان سرزمین سرما می گویند. این شهر کوچک Mirt نام دارد. ماجرا به یک پسر جوان به نام آنتون (Anton) که یک دانشجوی ساده است مربوط می شود. به خاطر اینکه آنتون اوضاع مالی مناسبی ندارد، تصمیم می گیرد تا تابستان را به یک مکان دورافتاده و ارزان قیمت یعنی شهر میرت برود. این شهر حتی در فصل تابستان نیز سرد است و قسمت های زیادی از آن برفی و یخ زده هستند! اوایل این سفر دلچسب و دوست داشتنی است. آنتون یک اتاق اجاره می کند و حتی دوستانی نیز پیدا می کند. اما طولی نمی کشد که رازهای سر به مهر و هولناک این شهر عجیب شروع به نمایان شدن می کنند. آنتون نیز برای اینکه متوجه ماجرا شود سعی می کند تا با پیدا کردن شواهد و سرنخ های لازم، دلیل این اتفاقات عجیب را پیدا کند. در این ماجراجویی او با شخصیت های زیادی آشنا می شود. شخصیت هایی مرموز که هیچکس نمی داند در ذهن آن ها چه می گذرد! حالا شما باید در نقش یک راوی به این تحقیقات کمک کنید. تحقیقاتی که ممکن است نتیجه ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد! بازی Mirt. Tales of the Cold Land از لحاظ داستان تکامل خوبی دارد. اغلب دیالوگ های این بازی به صورت دوبله نمایش داده می شوند. به یک کارآگاه تبدیل شوید و سعی کنید دلیل اتفاقات هولناکی که در این شهر مرموز می افتد را کشف کنید تا گذشته شهر Mirt را متوجه شوید. این بازی جذاب و خاص طرفداران خاصی نیز دارد. مجدداً تکرار می کنیم که این بازی یک عنوان متن محور است و کلیت آن فقط دیالوگ های بین شخصیت ها می باشد. بنابراین اگر فقط به دنبال یک بازی داستانی هستید و می خواهید یک ماجرای رمزآلود را دنبال کنید این بازی را تجربه کنید. اندروید برای اولین بار در ایران آخرین نسخه این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده برای دانلود فرام آورده است.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی ru.emanon.mirt را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل