Leviathan: The Last Day of the Decade 1.5 - لویاتان: آخرین روز از دهه


بازی اندروید, پازل و فکری, 480 2021-04-30 09:45:10

Leviathan: The Last Day of the Decade v1.5 + Mod – بازی پازلی و ماجراجویانه “لویاتان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Leviathan: The Last Day of the Decade – لویاتان: آخرین روز از دهه یک بازی ماجرایی بسیار زیبا با داستانی گیرا و جذاب در سبک بازی های ماجراجویانه از دسته پازلی و معمایی است. این بازی به شکل رایگان از سوی استودیوی روسی Lostwood Games برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است اما نسخه کامل و اصلی آن نیاز به خریداری شدن دارد. این بازی که جزو بازی های قدیمی در این سبک از عناوین است، ابتدا در سال 2013 برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم عرضه شده بود و بعد از 2 سال، نسخه بازسازی شده آن برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شد. اندروید مفتخرانه اعلام می کند که اولین وب سایت ایرانی است که اقدام به انتشار نسخه کامل و آنلاک شده این بازی برای شما عزیزان کرده است. بازی Leviathan: The Last Day of the Decade نیز مثل خیلی دیگر از بازی های مشابه در همین سبک، تم و ماهیتی اسرارآمیز، فانتزی، افسانه ای و مرموز دارد. بازی در مورد یک خانواده سلطنتی به نام Leviathan است که گذشته ای رمزآلود دارند. شما در این بازی به دنیایی کاملاً متفاوت از یک دنیای معمولی سفر می کنید و با اینکه شاید در ظاهر و در ابتدا تفاوت های خیلی زیادی حس نکنید، اما با کمی پیش روی در بازی متوجه می شوید که دنیای بازی که سازنده آن را دنیای لویاتان می نامد، چیزهای خیلی عجیبی در انتظار شما هستند. استودیوی Lostwood برای توصیف این دنیای عجیب و ماورائی از عناوینی همچون سایبرپانک و فانتزی تاریک استفاده کرده است. پس خودتان را برای یک ماجراجویی مرموز و معمایی آماده کنید…!

 

Leviathan: The Last Day of the Decade

 

بازی Leviathan: The Last Day of the Decade ماجرایی از یک خاندان اشراف زاده را بازگو می کند که در شرایطی نامساعد زندگی می کنند. در حالی که مردم عادی در حال از بین رفتن به خاطر یک بیماری طاعونی هستند، خاندان لویاتان درگیر ماجراهایی دیگر از دنیای خود هستند. شخصیت اصلی بازی یک پسر جوان است که توسط کسی بزرگ شده که خانواده اش را به قتل رسانده است. این قاتل قدرت و نفوذ زیادی در قانون دارد و این یعنی قانون هیچ کمکی به این پسر جوان برای تحت پیگرد قرار دادن آن قاتل نخواهد کرد. بازی در 5 بخش یا بهتر است بگوئیم در 5 اپیزود دنبال می شود. شما باید در نقش شخصیت بازی، گذشته شوم خانواده لویاتان را کشف کنید و باعث و بانی این جنایت را به سزای اعمالش برسانید. اما کار شما برای رسیدن به این هدف آسان نخواهد بود. شما باید به نقاط مختلفی سفر کرده و ماجراجویی های متفاوتی را پشت سر بگذارید. در بازی Leviathan: The Last Day of the Decade شما با شخصیت های گوناگونی برخورد خواهید داشت که هر کدام از آن ها نیز داستانی عجیب و مرموز دارند و معلوم نیست که چه کسی نقش دوست و چه کسی نقش دشمن شما را خواهد داشت. روند بازی Leviathan: The Last Day of the Decade مثل خیلی از بازی های مشابه دارای بخش های پازلی، هیدن آبجکت و … است. بخش مهمی از این بازی دیالوگ محور است و شما باید در مکالمه با دیگران، انتخاب های حساسی داشته باشید که ممکن است در روند داستانی تأثیر داشته باشند. بازی Leviathan: The Last Day of the Decade با طراحی های دستی و زیبا، فضاسازی های دیدنی و صداگذاری های حرفه ای یک بازی بسیار جالب و خوش ساخت برای علاقه مندان به بازی های ماجرایی و معمایی است. همین حالا می توانید به بخش دانلود باکس اندروید بروید و آخرین نسخه Leviathan: The Last Day of the Decade را به صورت رایگان و تست شده از سرورهای سایت دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.lostwood.leviathan.ldod.android را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.