دانلود CSR Classics 3.1.0 - بازی رسینگ خودروهای کلاسیک + مود + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 1680 2022-01-07 20:45:27

آپدیت 17 دی : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

CSR Classics v3.1.0 + Mod – بازی گرافیک اچ دی رسینگ خودروهای کلاسیک اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

CSR Classics یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده ی اچ دی در سبک بازی های رسینگ و ماشین سواری از NaturalMotion Games مخصوص اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفون خود می توانید بزرگ ترین مسابقات اتومبیل رانی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید! در این بازی شما نقش راننده ی تازه وارد را خواهید داشت که می بایستی در کلاس های مختلف به رقابت با سایر رقبا بپردازید تا ضمن دریافت پول به خرید خودروهای کلاسیک بیشتری اقدام کرده و بهترین راننده حاشیه شهر نیز انتخاب شوید! هنگامی که وارد بازی CSR Classics می شوید به شما آموزش داده میشود که چگونه رانندگی کنید و باید همه ی آموزش ها را مشاهده کنید! پس از این کار یک خودروی کلاسیک به شما داده می شود که پا در مسابقت رسینگ هیجان انگیز بگذارید! پس از سوار شدن بر ماشین خود و پا گذاشتن در مسیر مسابقه شماره معکوس آغاز می شود ؛ در طول شمارش معکوس باید تناسب فشار دادن پدال گاز را فرا گیرید تا در انتهای شمارش معکوس دارای بهترین شروع شوید که البته نقطه سبز ایده ال ترین شروع برای راننده خواهد بود!

برخی از ویژگی های بازی رسینگ CSR Classics اندروید :

  • انتخاب از میان بهترین ماشین تولیده شده تاکنون از جمله شورولت، آئودی، فورد، مرسدس بنز، نیسان، پلیموت، پونتیاک، شلبی و غیره
  • امکان ارتقا و سفارشی سازی ماشین خود با استفاده از کارهای مختلف
  • طراحی شده توسط قدرتمندترین موتورهای گرافیکی با نمایش بازتاب نور و غیره برای تجربه ی بهترین بازی رسینگ
  • پخش موسیقی ها و موزیک های بسیار هیجان انگیز در حین رانندگی برای افزایش هیجان

بازی CSR Classics به صورت رایگان عرضه گردیده است و دارای امتیاز 4.4 از 5.0 در مارکت اندروید است که ما امروز در اندروید ان را به همراه دیتا در اختیار شما قرار می دهیم. در نسخه معمولی از بازی می بایست با تلاش خود به جمع آوری امتیاز و پول بپردازید اما در نسخه مود پولتان بی نهایت است و در همان ابتدا می توانید تمامی ماشین ها و آپگریدها رو خریداری نمایید .

 تغییرات نسخه ی v3.1.0 :

* رفع اشکالات نسخه قبل بازی و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود CSR Classics - بازی رسینگ خودروهای کلاسیک اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی CSR Classics :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.naturalmotion.csrclassics را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل