Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing 1.02.0 Android+ Mod


بازی اندروید, مسابقه ای, 588 2021-08-16 20:30:20

Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing v1.02.0 + Mod – بازی مسابقه ای و سرگرم کننده “نهایت سرعت 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing – نهایت سرعت 2: رقابت درگ و مسابقات نیترو نام دومین بازی از مجموعه Top Speed است که بعد از اولین قسمت از این سری از بازی ها که با نام Top Speed: Drag & Fast Racing منتشر شده بود ساخته و عرضه شد. اندروید به درخواست شما عزیزان و همزمان با انتشار جدیدترین نسخه این بازی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود به صورت انحصاری برای شما عزیزان تدارک دیده است. قسمت دوم این بازی هم مثل قسمت قبلی توسط استودیوی لهستانی T-Bull توسعه یافته و به شکل رایگان با قابلیت خرید درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شده است. این استودیو اگرچه بازی های متنوعی در سبک های گوناگون منتشر کرده اما بخش مهمی از تمرکز این توسعه دهنده روی بازی های سبک مسابقه ای و ماشین سواری به خصوص سبک رقابت های درگ (Drag) بوده است. بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing یکی از قوی ترین و خوش ساخت ترین بازی های منتشر شده از سمت این شرکت بازی سازی است که در این مطلب از سایت اندروید آن را خدمت شما دوستان معرفی می کنیم. پس اگر از دوست داران بازی های مسابقه ای به ویژه بازی های سبک درگ هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 

Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing

 

بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing با اینکه سبک جدیدی از بازی های مسابقه ای را ارائه نکرده و ویژگی های خیلی منحصر به فرد و خاصی ندارد، اما به خوبی از کاستی های بازی های مشابه که توسط استودیوهای دیگر منتشر شده اند به خوبی درس گرفته و تلاش کرده تا تجربه ای بهبود یافته را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد. در همین راستا، یکی از بزرگترین و مهمترین کارهایی که T-Bull در توسعه این بازی به کار برده استفاده از سادگی و دوری کردن از پیچیدگی های غیرضروری بوده است. این مسئله باعث شده تا بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing برای هر کسی با هر سن و سالی حتی کودکان و خردسالان نیز ساده، سرگرم کننده و به نوبه خود چالش برانگیز باشد. نکته جالب اینجاست که این سادگی مغایرتی با چالش ها و درجه های سختی بازی ندارد. بنابراین بهتر است که خودتان را برای یک تجربه تکامل یافته و حرفه ای از رقابت های مهیج Drag در بازی Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing آماده کنید. گرافیک بازی بسیار عالی بوده و طراحی های سه بعدی و پرجزئیات بازی به نسبت حجم خیلی خوب بازی واقعاً تحسین برانگیز هستند. در این بازی ده ها مدل خودروی واقعی و اسپرت وجود دارند که هر کدام قابل شخصی سازی، سفارشی کردن و ارتقاء هستند تا شما با یک روند کاملاً حرفه ای و مدیریتی رو به رو باشید و مدت ها در این بازی سرگرم شده و توانایی های خود را به چالش بکشید. برای آشنایی بیشتر با این بازی جذاب می توانید تصاویر اسکرین شات و یا ویدئوی تریلر معرفی بازی را از بخش مربوطه مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل اقدام به دریافت آخرین نسخه بازی از لینک های مستقیم اندروید کنید.

توجه: در نسخه مود شده می توانید تمام آیتم های فروشگاه را با سکه یا پول بازی خریداری کنید حتی اگر مقدار پول شما برای خرید کافی نباشد.