دانلود Simlife 1.1 - بازی جالب و محبوب "شبیه ساز زندگی" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 2300 2020-10-14 02:30:10

Simlife – Life Simulator And Simulation Games v1.1 + Mod – بازی مدیریتی “شبیه ساز زندگی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Simlife – Life Simulator And Simulation Games – شبیه ساز زندگی یک بازی سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های مدیریتی و شبیه سازی برای سیستم عامل اندروید است که با اقتباس از سری بازی های معروف Sims ساخته و توسعه پیدا کرده است. این بازی از سوی استودیوی چینی Yuanshi Games به شکل رایگان برای کاربران اندرویدی سراسر جهان به انتشار رسیده است. این بار هم طبق روال همیشگی سایت، تصمیم گرفتیم تا به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر در سطح وب کنیم. اندروید مفتخر است که برای اولین بار این بازی را تهیه و همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود عرضه کرده است. بازی Simlife – Life Simulator And Simulation Games برخلاف خیلی دیگر از بازی های مشابه که در همین سبک ساخته و منتشر شده اند، یک عنوان انتخاب محور است و باید گفت که درست مثل دنیای واقعی، در این دنیای مجازی نیز این تصمیمات و انتخاب های شما هستند که شخصیت بازی را شکل داده و او را در مسیر درست یا غلط قرار می دهند. شما می توانید در این بازی با انتخاب های گسترده ای که دارید، به یک ولگرد خیابانی و فقیر تبدیل شوید یا یک تاجر قدرتمند و ثروتمند! این دقیقاً همان چیزیست که سازنده بازی از آن برای توصیف کلی بازی استفاده کرده و تأکید خاصی روی این مسئله که انتخاب های شما تأثیر مستقیمی در روند بازی دارند داشته است.

 

Simlife - Life Simulator And Simulation Games

 

در Simlife – Life Simulator And Simulation Games شما در نقش یک شخصیت انحصاری وارد یک دنیای واقعی و شبیه سازی شده می شوید. از اولین لحظه شروع بازی، شما به نوعی مسئولیت زندگی شخصیت داخل بازی را بر عهده دارید. باید سعی کنید قدم به قدم بخش های مختلف بازی را با بهترین انتخاب های ممکن پشت سر گذاشته و شخصیت بازی را به سمت موفقیت سوق دهید. مجدداً تکرار می کنیم که انتخاب های شما دقیقاً در نتایج رقم خورده برای شخصیت بازی تأثیر می گذارند. بنابراین بهتر است این بازی را به شکل یک عنوان تفننی و صرفاً برای گذران وقت انجام ندهید و سعی کنید اصول کلی بازی را دنبال کنید. آشنایی با زبان انگلیسی در حد کم برای درک کلیت بازی Simlife – Life Simulator And Simulation Games مورد نیاز است اما به طور کلی باید گفت که این بازی طوری طراحی شده که خیلی نیاز به این مسئله نداشته باشید. شما می توانید به یک شخصیت پولدار تبدیل شوید، خانه ها و ماشین های لوکس بخرید و یا به خاطر بی احتیاطی های خود ورشکست شده و به یک نیازمند تبدیل شوید! شما همچنین می توانید یک خانواده تشکیل داده و یک شبیه ساز زندگی جالب را در قالب یک بازی موبایلی تجربه کنید. پس اگر از علاقه مندان به این سبک بازی ها هستید، بازی Simlife – Life Simulator And Simulation Games می تواند انتخابی جالب برای شما باشد. همینک آخرین نسخه رسمی این بازی به همراه یک نسخه مود شده از سرورهای اندروید آماده دانلود هستند.

توجه : در نسخه مود شما وارد بازی شوید و بجای شروع بازی جدید باید continue یا همان ادامه را بزنید تا علاوه بر سکه نامحدود، محتوای پولی بازی نیز در دسترس تان قرار بگیرد.