دانلود AirFighters 4.2.5 - بازی شبیه ساز هوایی جنگنده ها اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, شبیه سازی, 4025 2021-03-27 05:01:59

AirFighters v4.2.5 + Mod – بازی شبیه ساز هوآیی جنگنده ها اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

AirFighters – جنگنده ها یک بازی اکشن و شبیه ساز هوایی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز از RORTOS برای تبلت و گوشی اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب AirFighters برروی دستگاه تان می توانید یکی از جالب ترین بازی های هواپیمایی جنگی که تا به حال دیده اید با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا، گیم پلی هیجان انگیز، بیش از 500 فرودگاه و 1107 باند پرواز، انواع و اقسام هواپیماهای جنگی و باری، لحاظ شدن شرایط مختلف آب و هوایی در بازی و صدها ماموریت مختلف برای انجام دادن را تجربه کنید! شما در بازی AirFighters خلبان یک هواپیمای جنگنده هستید و قادرید اهدافی را در زمین، هوا و دریا مورد اصابت قرار دهید ؛ نبرد با جنگنده های دیگر هم که جای خود را دارد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای شبیه ساز هوایی هستید بدون شک AirFighters با مجموعه ای از ویژگی ها از جمله، 6 حالت مختلف بازی، امکان وصل کردن سلاح های مختلف به جت خود، انجام ماموریت های مختلف در دریا و دیگر محیط ها، طراحی ماموریت ها توسط بازیکن و … نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.

 

AirFighters

 

بازی AirFighters تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود ان از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید. جدیدترین و آخرین آپدیت این بازی محبوب به همراه مود و دیتا پیش روی شما قرار دارد.

تغییرات نسخه ی V4.2.5 :

* رفع مشکلات و باگ های بازی + بهینه سازیهای مختلف .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی it.rortos.airfighters را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل