دانلود Veritas 1.0.4 - بازی ماجرایی-معمایی جذاب "حقیقت" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 617 2020-02-24 03:45:24

Veritas v1.0.4 – بازی ماجرایی و فوق العاده خوش ساخت “حقیقت” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 5.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Veritas – حقیقت عنوانی از یک بازی فوق العاده زیبا و خلاقانه در سبک ماجرایی (Adventure) و معمایی است که ماجرایی پر رمز و راز و به شدت هیجان انگیز را روایت می کند. بازی Veritas به وسیله استودیوی خلاق و معتبر Glitch Games بریتانیایی تولید و با قیمت 5.49 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده است. اما اندروید آخرین نسخه رسمی آن را به صورت خریداری شده و رایگان به عنوان اولین وب سایت ایرانی برای شما دوستان عزیز تدارک دیده است تا یک بار دیگر شما به واسطه یک بازی بسیار خوش ساخت و جذاب به وجد بیائید. شرکت بازی سازی Glitch Games به خاطر ساخت بازی های ماجراجویانه، معمایی، جنایی و پازلی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این استودیو مسئول ساخت عناوین پرطرفداری مثل A Short Tale ، The Forgotten Room ، All That Remains و سری بازی های بسیار پرمخاطب Forever Lost می باشد که پیش تر همگی آن ها را در اندروید معرفی کرده بودیم و حالا قصد داریم تا در این مطلب به معرفی یکی دیگر از همین گونه بازی ها با تفاوت ها و بهبودهای بسیار زیاد از این استودیو بپردازیم. بازی Veritas ماجرایی بسیار جالب و مهیج را بازگو می کند. شما در نقش شخصی هستید که به خاطر یک سری تحقیقات داوطلب شده تا به شرکتی به نام Veritas Industries که در زمینه تحقیق و توسعه علوم پزشکی و مهندسی فعالیت دارند بپیوندید تا آن ها را در این تحقیقات کمک کنید. بازی از جایی شروع می شود که شخصیت اصلی بازی پس از چندین ساعت خواب به هوش می آید و خود را در یک اتاق کوچک به صورت محبوس پیدا می کند. او هیچ چیزی به خاطر نمی آورد و آخرین چیزی که یادش است دکترها و مسئولین این پژوهشگاه بود.
 
Veritas
 
در بازی Veritas شخصیت اصلی بازی که هنوز باورش نمی شود چه اتفاقی افتاده تلاش می کند تا از این مکان که حالا شبیه به یک زندان بسیار بزرگ است فرار کند. این مکان حالا به یک منطقه متروکه تبدیل شده و به نظر نمی رسد افراد زیادی در آن حضور داشته باشند. شما باید به شخصیت اصلی بازی کمک کنید تا با پیدا کردن سرنخ های مختلف، سعی کند راه فرار خود را پیدا کند و قبل از اینکه دیر شود بتواند خود را نجات دهد. اما این کار چیز ساده ای نیست. مشخص نیست که چه بلایی سر این شخص آمده و اینکه آیا او مورد آزمایشات سری قرار گرفته یا نه. هر چیزی که است، شرایط پیچیده و بسیار مرموز است و شما باید سعی کنید در کمترین زمان ممکن با پیدا کردن مدارک مورد نیاز، اول از همه ماجرای مخفی این پژوهشگاه عجیب را کشف کنید و سپس راهی برای فرار کردن از آن پیدا کنید. اما آیا شما در این مکان بزرگ و پیچیده تنها هستید؟ آیا شما در حال نظاره هستید؟ هیچ چیز معلوم نیست. همه چیز فقط با کشف ماجراها مشخص می شود. در بازی Veritas شما باید در ده ها بخش مختلف از این مرکز تحقیقاتی به جمع آوری آیتم ها و سرنخ ها کنید و همچنین ده ها پازل و معمای فکری را حل کنید تا به قسمت های بعدی بازی بروید. شما یک دوربین دارید که می بایست با کمک آن از هر چیز مهمی که پیدا می کنید عکس تهیه کنید. Veritas با گرافیک بسیار عالی و کنسولی عرضه شده است و همه چیز در آن به صورت سه بعدی طراحی شده است. در کنار این گرافیک، گیم پلی اول شخص و پازلی بازی بسیار عالی طراحی شده و روند کلی آن بسیار سرگرم کننده و جذاب است. از دیگر مزایای بازی Veritas صداگذاری ها و مکالمات جالب آن است که تأثیرپذیری بازی و داستان آن را دو چندان کرده است. اگر از علاقه مندان به بازی های فکری و ماجرایی هستید و از داستان های مرموز و معمایی لذت می برید به هیچ وجه Veritas را از دست ندهید و همین حالا آن را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود کنید. قابل ذکر است که این بازی بی نظیر تا به امروز توانسته به امتیاز فوق العاده 4.9 از 5.0 دست پیدا کند و به یکی از برترین بازی های سبک ماجرایی-پازلی تبدیل شود.
توجه : بازی برروی همه دستگاه های armeabi-v7a و arm64-v8a و x86 و x86_64 قابل نصب و اجرا است.
تغییرات نسخه ی v1.0.4 :
* رفع برخی از باگ ها و مشکلات جزئی
* امکان غیرفعالسازی قابلیت Cloud Backups
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.glitchgames.veritas را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.