دانلود NoReload Heroes 1.0 - بازی اکشن "قهرمانان شکست ناپذیر" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 551 2020-07-17 19:30:54

NoReload Heroes – قهرمانان تمام نشدنی عنوان یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Teatime Holdings با قیمت 1.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. NoReload Heroes اولین بازی استودیو بازی سازی Teatime Holdings است که برگرفته از نسخه اورجینال این بازی در سوئیچ است. هرچند که این بازی نسخه رسمی اندروید بازی ارائه شده در سوئیچ نیست، در عین حال شباهت های زیادی با بازی یاد شده دارد و گیم پلی سرگرم کننده ای را ارائه می دهد. این بازی از آن دسته بازی هایی است که اگر طرفدار ژانر اکشن و ماجراجویی باشید بی برو برگرد عاشقش می شوید! بنابراین اگر قصد دارید یک بازی تمام عیار اکشن و یک ماجراجویی نفس گیر را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم NoReload Heroes را از دست ندهید! ماجرای بازی در خصوص ۴ دانشمند است که یک ربات قول پیکر ساخته اند تا بتوانند با کمک آن صلح را به جهان برگردانند، چون فکر می کردند این همان چیزی است که اکنون جامعه به آن احتیاج دارد: یک ربات قول پیکر.  مطمئناً The Day The Earth Stood Still هنوز نتوانسته است چیزی در مورد ربات های قول پیکر و اینکه چه اتفاقاتی ممکن است بیفتد به ما بیاموزد. در هر حال، این دانشمندان ربات لعنتی را ساختند و دستوری را برای آن طراحی کردند که اگر دکمه های کیبورد اشتباهی زده شود ربات قول پیکر از یک ربات خوب به یک ربات بد تبدیل شود. حالا با یک اتفاق غیر منتظره ربات خوب به ربات بد تبدیل شده است و دیگر ربات های کوچک تمام سطوح لابراتوار زیرزمینی هم به ربات های بد تبدیل شده اند و همه چیز بهم ریخته است. حالا شما به عنوان یکی از دانشمندان قهرمان باید سعی کنید از لابراتوار خارج شوید و به وضعیت “گورت” یعنی همان ربات غول پیکر تان رسیدگی کنید تا اتفاقی بدتر از این وضعیت رخ ندهد. خوشبختانه، مانند تمام لابراتوار ها، امنیت حرف اول را می زند و یک سری سلاح های قدرتنمند هم برای مقابله با خطرات احتمالی اینچنینی در لابراتوار وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

 

NoReload Heroes

 

بسیاری از بازی ها نمی توانند تناسب لازم در سطح دشواری گیم پلی بازی را رعایت کنند. خوشبختانه در بازی NoReload Heroes تعداد دشمنان و میزان توان و قدرت قهرمانی که کنترل آن را به عهده دارید در حد قابل قبول و نرمالی است. این موضوع بسیار مهم است چراکه در بیشتر مواقع سازندگان برای اینکه بتوانند محتوای بیشتری به بازی اضافه کنند تعداد دشمنان را بیشتر می کنند اما در کنار آن قدرت قهرمانان را افزایش نمی دهند که این باعث می شود قهرمانان دائماً در بازی کشته شوند و اعصاب گیمر ها بهم ریخته شود. از این رو، با وجود اینکه گیم پلی بازی از سیستمی استفاده می کند که اجازه نمی دهد در صورت کشته شدن بتوانید مجدداً به بازی برگردید، قهرمان شما طول عمر بیشتری نسبت به دشمنان دارد و تیر های اسلحه های شما نامحدود هستند. مراحل بازی به صورت رندوم طراحی شده اند و عملاً حفظ کردن مسیر ها و محل ظاهر شدن و قرار گیری دشمنان بی فایده است. آنلاک ها و یا ارتقاء های خاصی در بازی وجود ندارد و هر چیزی که می توانید از طریق دراپ ها و یا لوت ها در بازی به دست بیاورید تا هنگام کشته شدن تان با شما باقی می مانند. به طور مثال در طول بازی می توانید بخشی از سلامتی از دست رفته خودتان را بازگردانید و یا به اسلحه های دیگری دسترسی پیدا کنید که از لحاظ الگو های تیراندازی متفاوت و در بعضی موارد قدرتمند تر هستند. روی هم رفته گیم پلی بازی بسیار ساده است و در عرض ۵ ثانیه ابتدایی بازی می توانید تمام عملکرد های بازی را یاد بگیرید و متوجه شوید باید چه کاری انجام دهید. کنترل ها بسیار ساده هستند و سر در آوردن از کار چند دکمه مجازی نباید برای شما کار سختی باشد. گرافیک بازی بسیار خارق العاده است و افکت ها و انیمیشن ها بسیار مدرن و چشم نواز هستند و علاوه بر اینها محیط های مختلف جهان بازی و کاراکتر ها هم به خوبی طراحی شده اند و طراحی هنری یونیک و کم نظیری دارند. روند بازی سرعت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان خسته کننده و ملالت آور نیست و تجربه اعتیاد آوری را به ارمغان می آورد. صداگذاری ها خارق العاده هستند و موسیقی متن الکترو راک و افکت های صوتی اتمسفر اکشن و ماجراجویی را به خوبی منتقل می کنند. خط داستانی بازی دارای پیچ و تاب های بسیار زیادی است و تنوع و گوناگونی مرحله های رندوم بازی دائما سورپرایز جدیدی را در هر گوشه و کنار به شما ارائه می کنند. تیم اندروید قصد دارد نسخه نهایی و خریداری شده بازی NoReload Heroes را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی برای اندروید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.stupid.heroes را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.