Skyland: Heart Of The Mountain Full 2.2 - بازی ماجراجویی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 706 2019-10-09 03:45:21

Skyland: Heart Of The Mountain Full v2.2 – بازی ماجراجویی جذاب سرزمین آسمان: قلب کوهستان اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل یک بازی ماجراجویی جذاب و سرگرم کننده تقدیم شما کاربران عزیز
تست شده با اجرای آفلاین

Skyland: Heart Of The Mountain Full – سرزمین آسمان: قلب کوهستان یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده و با کیفیت از استودیو بازیسازی Artifex Mundi برای دستگاه های اندروید است. آخرین نسخه این بازی جذاب مانند همیشه به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که امیدواریم از آن لذت ببرید. Skyland: Heart Of The Mountain Full از آن بازی های درجه یک است که در همان دفعه اولی که به تجربه اش می پردازید، به طور کامل معتادش می شوید! این بازی تنوع بسیار عالی و درجه یکی را به شما ارائه می کند، به طوری که در خود چندین سبک را گنجانده است. معمولا اکثر بازی های ماجراجویی در خود چاشنی معما و پازل هم دارند که همین باعث می شود این سبک بازی ها بسیار جذاب شوند و تجربه چندین و چند باره آن ها به هیچ وجه خسته کننده نمی شود. در Skyland: Heart Of The Mountain Full شما به یک دنیای آخرالزمانی و ناشناخته پا می گذارید. شخصیت اصلی داستان که شما هستید باید به همراه خواهرتان به کشف راز آن منطقه بپردازید! اما چه رازی؟ تمدنی که قبلا در آن سرزمین باشکوه وجود داشته است، به شکلی عجیب و رازآلود از بین رفته و پدرتان را هم همراه با خودش برده! پدر دو خواهر ظاهرا در داستان کشته شده است و شما باید به دنبال دلیل کشته شدنش بگردید! همین داستان باعث می شود تا شما کنجکاو شوید و بازی را تا انتها ادامه دهید. گاهی حتی ساده ترین داستان ها هم می توانند گیمر را سرگرم کننده، چه برسد به داستان Skyland: Heart Of The Mountain Full که در سطح بالاتری نسبت به دیگر بازی ها قرار دارد.
 
Skyland Heart Of The Mountain Full
 
بازی Skyland: Heart Of The Mountain Full گرافیک قابل قبول و چشم نوازی دارد که نسبت به حجمش هم مناسب است. گیم پلی بازی هم سرگرم کننده است و شما را خسته نمی کند. یکی از اصلی ترین بخش های گیم پلی بازی پیدا کردن اشیایی است که در دنیای بازی پنهان شده اند و شما باید آن ها را پیدا کنید. این نوع مرحله ها در بازی های ماجراجویی بسیار رایج و دارای طرفدار هستند. یکی از فاکتور هایی که باعث شده است تجربه آن برای گیمر آسان تر شود، گذاشتن شکل اشیا در مرحله پیدا کردن آن ها است. معمولا در بازی های Hidden object اسم شی در پایین صفحه نوشته می شود و شما باید به دنبال آن بگردید و همین باعث می شود کسانی که زبان خوبی ندارند، قید بازی را بزنند و آن را حذف کنند! اما این بازی از این نظر موفق عمل کرده است و باعث نمی شود مخاطب زده شود. صداگذاری بازی هم در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نمی توان از آن ایرادی گرفت. در مجموع بازی Skyland: Heart Of The Mountain Full از همه نظر کامل است و می تواند یک تجربه خوب و خاطره انگیز را برایتان رقم بزند. پس اگر دنبال یک بازی با حجم مناسب می گردید که برای زمان تقریبا زیادی شما را سرگرم کند و هم چنین یک داستان خوب داشته باشد، Skyland: Heart Of The Mountain Full می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. Skyland: Heart Of The Mountain Full هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز خوب 4.1 از 5.0 است و بیش از 10 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها و پرطرفدار ترین بازی های دسته بندی ماجراجویی به شمار می رود که ما در اندروید آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را تنها با یک کلیک دریافت کنید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید و حتما نظر خودتان را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید.
تغییرات نسخه ی v2.2 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.artifexmundi.skyland.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.