Game of Thrones Full 1.56 - بازی ماجراجویی "بازی درباریان" اندروید !


بازی اندروید, ماجراجویی, 1089 2018-05-29 18:34:02

Game of Thrones v1.56 Full – بازی معروف و دوست داشتنی بازی درباریان مخصوص اندروید
نسخه کامل بازی بدون نیاز به پرداخت به درخواست شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین و بدون مشکل

Game of Thrones Full نسخه کامل بازی معروف و دوست داشتنی “بازی درباریان” از استودیوی Telltale Games برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش به همراه دیتا پیش روی شماست! داستان Game of Thrones در خانه فورسترها که خانواده ای نجیب زاده از شمال وستروس و به استارک های وینترفل وفادارند اتفاق می افتد ؛ آن ها که درگیر مسائل و حواشی جنگ 5 پادشاه هستند سعی می کنند از موجی از جنگ های خونین، انتقام ها، دو رویی ها و نبردهایی که هفت اقلیم پادشاهی را به هرج و مرج کشیده است جان سالم به در ببرند! شما به عنوان یک بازیکن، در Game of Thrones نقش اعضای مختلف خانواده فورستر را بازی می کنید و سرنوشت آن ها را با انتخاب هایی که انجام می دهید رقم خواهید زد! همانند دیگر بازیهای کمپانی تل تیل تصمیمات و کارهای شما روند داستان بازی را تغییر خواهد داد! ماجراجویی شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می گیرد و در این میان صداگذاری و طراحی فوق العاده زیبا جزئیات حیرت شما را بر می انگیزد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی سهتید به هیچ وجه Game of Thrones را از دست ندهید ؛ نسخه کامل این بازی دوست داشتنی به صورت رایگان برای دانلود عرضه شده و می توانید ان را با لینک مستقیم دانلود بکنید!
 
Game of Thrones Full
 
بازی Game of Thrones به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است، فصل اول بازی را به صورت رایگان پشت سر می گذارید و برای تجربه 5 فصل بعدی باید پول پرداخت کنید که ما در اندروید نسخه پرداخت شده و کامل ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم ؛ شما قادرید بدون نیاز به پرداخت هزینه از فصل اول تا آخر را براحتی تجربه کنید! اگر خوره بازیهای ماجراجویی هستید ابتدا تصاویر و ویدئویی از این بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.56 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.telltalegames.gameofthrones100 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.