Supernatural Super Squad Fight! Full 1.0.1 - بازی اکشن اندروید


بازی اندروید, اکشن, 715 2019-07-21 02:45:18

Supernatural Super Squad Fight! v1.0.1 + Mod – بازی مبارزه ای نبرد قهرمانان ماورایی اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Supernatural Super Squad Fight! – نبرد قهرمانان ماورایی یک بازی موبایلی است که در ژانر اکشن و سبک گیم پلی مبارزه ای تولید شده است. این بازی در دو نسخه رایگان (Demo) و پولی (Full) با قیمت 1.99 دلار انتشار یافته است که در این مطلب می توانید برای اولین بار در ایران نسخه خریداری شده این بازی را از اندروید به صورت رایگان دریافت کنید. این بازی با نام SSS Fight نیز معروف شده است و اولین نسخه رسمی آن در ماه جولای 2019 برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی و با فاصله یک روز، برای پلتفرم PC از طریق استیم عرضه شد. سازنده این بازی استودیوی Jonah Taylor آمریکایی است که این بازی اولین پروژه آن به شمار می رود. نسخه اندرویدی Supernatural Super Squad Fight! با عنوان Pocket Edition منتشر شده است و به منظور اجرای بهتر، بهینه سازی های متفاوتی روی آن پیاده سازی شده است اما نکته جالب اینجاست که کلیت گیم پلی نسخه اندرویدی این بازی با نسخه PC آن یکسان است. Supernatural Super Squad Fight! یک رقابت تن به تن در سبک بازی های مبارزه ای است. در این بازی که 8 شخصیت مختلف و کاملاً متنوع دارد، 4 شخصیت جزو کاراکترهای مثبت یا همان Supernatural Super Squad و 4 شخصیت جزو کاراکترهای منفی هستند. گروه مثبت شامل شخصیت های Bigfoot, Enki, Nessie, و Jeff the Yeti است و در گروه مقابل، شخصیت های Wizard Kukulkan, General Choad, Clíodhna و Grandpa Krampus حضور دارند. درواقع این دو گروه دشمنان یکدیگر بوده و رقابت های اصلی بین این دو گروه می باشد. انتخاب شخصیت ها و گروه خوب یا بد با شماست!
 
Supernatural Super Squad Fight!
 
بعد از انتخاب شخصیت مورد نظر، باید وارد رقابت با یکی از رقبا شده و در یک مبارزه رزمی سعی کنید تا حریف خود را شکست دهید. برای این کار درست مثل خیلی دیگر از بازی های اکشن مبارزه ای، می توانید از ضربات کومبو، ضربات ترکیبی و یا نیروهای مخصوص استفاده کنید. هر شخصیت قابلیت های منحصر به فردی دارد و همچنین آن ها می توانند از سلاح های مخصوص به خودشان نیز علیه دیگر رقبا استفاده کنند. برای آزاد کردن همه شخصیت ها ابتدا باید در بخش Single Player به مصاف رقبای انتخابی بروید و با شکست هرکدام، امتیاز کافی برای آنلاک کردن شخصیت های بعدی را به دست بیاورید. همچنین در بازی Supernatural Super Squad Fight! می توانید به مکان های مختلف سفر کرده و در زمین های متنوعی به رقابت بپردازید. از لحاظ طراحی ها و جزئیات گرافیکی باید گفت این بازی بسیار عالی عمل کرده است. استفاده از نسل جدید موتورهای بازی سازی در تولید بازی SSS Fight باعث شده تا تجربه ای بسیار جذاب و مهیج از یک بازی روان و پر زد و خورد و بسیار اکشن داشته باشید! همچنین قابل ذکر است که بازی دارای یک بخش چندنفره لوکال نیز می باشد که می توان آن را به صورت 4 نفره اجرا کرد. بازی Supernatural Super Squad Fight! با امتیاز کامل 5.0 از 5.0 در گوگل پلی برای خرید قرار گرفته است اما شما می توانید آخرین آپدیت این بازی را به صورت خریداری شده از اندروید دانلود کنید. با مشاهده تصاویر بازی و یا ویدئوی تریلر آن می توانید به خوبی با ویژگی های گرافیکی و گیم پلی بازی آشنا شوید.
تغییرات نسخه ی v1.0.1 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sssfight را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.