Trail Boss BMX 1.1.0 - بازی دوچرخه سواری "رئیس بی ام ایکس" + مود


بازی اندروید, ورزشی, 1054 2021-05-01 02:45:34

Trail Boss BMX v1.1.0 + Mod – بازی ورزشی رئیس بی ام ایکس اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن همه سطوح) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Trail Boss BMX – رئیس بی ام ایکس عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های ورزشی است که توسط استودیو بازی سازی Noodlecake Studios Inc با قیمت 3.99 دلار برای دستگاه اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این نیز بازی های موفق دیگری همچون Pumped BMX 3 را در کارنامه خود ثبت کرده و این بار با ارائه یک گیم‌ پلی خلاقانه، بار دیگر توانایی های خود را در عرصه بازی های موبایلی ثابت کرده است. Trail Boss BMX یک بازی دوچرخه سواری بی ام ایکس است که آدرنالین را وارد رگ های شما خواهد کرد! بنابراین اگر عاشق بازی های دوچرخه ‌سواری هستید از انتخاب این بازی پشیمان نخواهید شد چراکه بدون شک این بازی را می‌ توان جزء یکی از برترین بازی های ورزش دوچرخه سواری مارکت اندروید دانست. از لحاظ گیم پلی، Trail Boss BMX در بسیاری از موارد شبیه Pumped BMX است و مکانیزم آن پیچیدگی خاصی ندارد. علی رغم این، برای آشنایی بیشتر با ترفند ها، در ابتدا ساز و کاری طراحی شده است که به گیمر ها اجازه می‌ دهد با ورود به مرحله آزمایشی تمام ترفند های بازی را یاد بگیرند. در این بازی به عنوان یک دوچرخه سوار حرفه ای نقش آفرینی می کنید که وارد مسیر های مسابقه ای مختلف می شود. هر مسیر مسابقه در واقع یک مرحله محسوب می ‌شود و هر مرحله دارای چالش های بسیار زیادی خواهد بود. هدف اصلی شما این است که دوچرخه تان را به خوبی هدایت کنید و با حفظ تعادل تمام چالش‌ ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید تا بتوانید به خط پایان برسید و وارد محله بعدی شوید.

 

Trail Boss BMX

 

چالش های Trail Boss BMX می توانند شامل انجام حرکات نمایشی مختلف مانند چرخش ۳۶۰ درجه در هوا، پرش بدون دست، عکس گرفتن از خودتان در حالت های مختلف، و بسیاری موارد دیگر باشند. سطح دشواری بازی نیز در سه سطح آسان متوسط و سخت طراحی شده است که در ابتدا سطح آسان آن فعال است و برای فعال کردن سطوح دیگر لازم است تعداد مشخصی از چالش‌ ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. با عبور از موانع مختلف و انجام حرکات نمایشی و پرش های بلند موفقیت آمیز امتیاز ثبت می کنید که اگر تمایل داشتید می‌ توانید مجدداً به بازی مراجعه کنید و سعی کنید امتیاز تان را بهبود ببخشید. لازمه موفق شدن در چالش ها عکس العمل های بسیار سریع و زمان بندی های مناسب است چراکه هر لحظه امکان دارد غفلت کنید و از مسیر خارج شوید و یا با بی توجهی روی زمین بیفتید. روی هم رفته این بازی دارای بیش از ۳۶۰ چالش حیرت انگیز است است که در ۴۰ مرحله متنوع و ۴ محیط جذاب شامل کوهستان، جنگل، کویر، و محیط برفی، تجربه لذت بخشی را به ارمغان خواهد آورد. کنترل ها ساده و ریسپانسیو هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و اسلاید کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی سه بعدی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری مدرنیته دارد. افزون بر ویژگی ‌های گرافیکی، صداگذاری ها نیز تحسین برانگیز هستند و هیجان بازی را چند برابر می‌ کنند. Trail Boss BMX توانسته امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان به همراه مود و فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.1.0 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.noodlecake.trailboss را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .