Siralim 2 (Monster Taming RPG) 2.4.10 - بازی نقش آفرینی سیرالیم 2


بازی اندروید, ماجراجویی, 744 2019-03-12 03:45:08

Siralim 2 (Monster Taming RPG) 2.4.10 – بازی نقش آفرینی فوق العاده جذاب “سیرالیم 2” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده باز اجرای آفلاین
Siralim 2 (Monster Taming RPG) یک بازی پیکسلی زیبا با طراحی قدیمی در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Thylacine Studios, LLC برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه کامل و خریداری شده اش را حضور شما طرفداران این سبک بازیها داریم. در این بازی با ساخت و پیدا کردن صدها نوع موجود مختلف و شخصی سازی آنها راه خود را در میان سیاه چال نامحدود پیدا کرده و از آنها استفاده کنید تا با هیولاهایی که بر سر راه شما ظاهر می شوند مبارزه کنید. گنجینه های نادر را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید تا قلعه خود را ارتقاء داده، موجودات خود را قدرت ببخشید، مصنوعات قدرتمند بسازید و جادوهای جدید را فرا بگیرید. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید و به این بازی پیکسلی جذاب علاقه مند شده اید همین حالا سیرالیم 2 را دانلود کرده و پس از تجربه اش، به ما بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد؟!
 
Siralim 2 (Monster Taming RPG)
 
بازی Siralim 2 (Monster Taming RPG) تاکنون بیشتر از 10,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب نماید. این بازی با گرافیک پیکسلی خود شما را به درون دوران کهن و بازی های قدیمی خواهد برد تا بار دیگر یاد آنها را برای شما زنده کند. کنترل بازی به وسیله دکمه های تعبیه شده در صفحه نمایش شما انجام می شود که چهار جهت اصلی در سمت چپ و دکمه حمله/ انتخاب و بازگشت در سمت راست قرار دارند. این بازی شامل صدها موجود مختلف برای ساخت و ارتقاء، انواع جادوها و سیاه چال های گوناگون می باشد که امکان ارتقاء سطح خود و موجودات و شخصی سازی آنها را برای شما فراهم خواهد نمود. شما قادرید تاابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی Siralim 2 بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش به همراه دیتا به صورت رایگان از سرور های پر قدرت اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v2.4.10:
* رفع مشکل بازی برای حذف موجودات ناشناخته و گنجینه ها پس از انجام مبارزه های خاص
* رفع مشکل دوبرابر سازی سرعت بازی پس از حذف تمام موجودات
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.thylacinestudios.siralim2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل