دانلود Soccer Revolution 2018 1.0.150 - بازی انقلاب فوتبال 2018 اندروید


بازی اندروید, ورزشی, 1878 2018-02-17 13:31:42

Soccer Revolution 2018: 3D Real Player MOBASAKA – انقلاب فوتبال 2018 بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی و فوتبال از استودیوی بازیسازی Idreamsky Creative Limited برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار پیش روی شماست! بازی Soccer Revolution 2018 یک بازی ورزشی و فوتبال فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور و گرافیک سه بعدی است که با همکاری FIFPro طراحی و آماده شده است تا طرفداران بازیهای فوتبال از سراسر دنیا را به وجد بیاورد! بیش از 2000 بازیکن واقعی با طراحی فوق العاده زیبا در بازی Soccer Revolution 2018 وجود دارد و البته امکان انتخاب از میان تیم های معروف وجود دارد! حالت های مختلف در بازی Soccer Revolution 2018 به شما تجربه ای بی نظیر از بازیهای فوتبال اندروید را به ارمغان می اورد، امکان ایجاد یک تیم رویایی توسط شما به عنوان یک سرمربی وجود دارد و همچنین می توانید با مدیریت بازیکنان ان ها را برای رسیدن به بهترین بازیکن جهان همراهی کنید، البته امکان ایجاد استادیوم و دیگر کارهای مختلف وجود دارد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی و فوتبال هستید بدون شک Soccer Revolution 2018 با طراحی و ساخت فوق العاده اش تظرتان را جلب میکند .

 

Soccer Revolution 2018

 

بازی Soccer Revolution 2018 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. همانند دیگر بازیهای منتشر شده در سایت، بازی Soccer Revolution 2018 نیز توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است و بهتر است بدانید این بازی به صورت آنلاین صورت می پذیرد و نسخه مود هم ندارد .

تغییرات نسخه ی V1.0.150 :

* اضافه شدن فصل جدید از Training Camp + بهینه سازیهای مختلف .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– اول فایل نصبی را نصب کنید.

– دوم فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و پوشه com.idreamsky.football.soccer.revolution را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در اخر بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل