دانلود They Breathe 1.4 - بازی ماجراجویانه "آن ها نفس می کشند" اندروید!


بازی اندروید, ماجراجویی, 781 2019-08-28 02:45:20

They Breathe v1.4 – بازی ماجرایی و چالش برانگیز “آن ها نفس می کشند” برای اندروید + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

They Breathe – آن ها نفس می کشند یک بازی فوق العاده جالب و سرگرم کننده با ایده و داستانی جذاب در سبک بازی های ماجرایی است که برای اولین بار در سال 2014 توسط شرکت بازی سازی The Working Parts کشور سوئد طراحی و برای پلتفرم Windows PC از طریق فروشگاه استیم و با قیمت 1.99 دلار منتشر شد و حالا بعد از 5 سال، سازندگان این بازی تصمیم گرفتند تا نسخه موبایلی آن را نیز تولید کنند. نسخه پورت شده این بازی به صورت انحصاری برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است و اندروید نیز به محض تهیه نسخه خریداری شده و سالم آن، به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و ارائه این بازی می کند. اگرچه ظاهر و طراحی های این بازی خیلی ساده به نظر می رسند اما نمی توان آن را یک بازی ساده و تفننی دانست. They Breathe یک اثر هنری زیبا و ماندگار است. این بازی ثابت می کند که برای تجربه یک هیجان وصف نشدنی نیازی نیست که یک بازی فوق گرافیکی و یا حتی یک بازی با گیم پلی پیشرفته را تجربه کنید. این بازی در سادگی تمام اوج خلاقیت ممکن را به نمایش گذاشته و تجربه ای تکرار نشدنی برای شما رقم خواهد زد. آن ها نفس می کشند یک بازی تحسین شده Indie (مستقل) است که توسط منتقدین بزرگی نمره های عالی دریافت کرده است. ماجرای بازی به یک قورباغه افسرده و تنها مربوط است که بی خبر از هیچ چیزی، به یک جنگل بزرگ که با آب پوشیده و به یک دریای بزرگ تبدیل شده است پا می گذارد. او با شیرجه زدن در این آب عمیق و شنا کردن احساس بهتری پیدا می کند اما او نمی داند که چه چیزی در انتظار اوست! وقتی که کمی پائین تر می رود، ناخواسته به سمت اعماق کشیده می شود و حالا راهی برای بازگشت به سطح آب وجود ندارد و تنها راه او این است که در یک دنیای جدید و خشن برای بقای خودش بجنگد. او می داند که داخل آب نیز منابع اکسیژن وجود دارند پس کمی خیالش راحت می شود که می تواند از این منابع برای تنفس استفاده کند.
 
They Breathe
 
اما اوضاع در بازی They Breathe به شدت وخیم تر از این حرف هاست! در اعماق این آب های تاریک موجوداتی عجیب وجود دارند که آن ها هم مثل این قورباغه نفس می کشند! حضور این موجودات نه تنها جنگ بر سر اکسیژن را به اوج خود می رساند بلکه باعث می شود تا شما حالا دشمنانی نیز دارید که برای نابود کردن شما به سمتتان حمله ور خواهند شد! در بازی They Breathe شما راهی برای رفتن به بالا ندارید و باید به سمت اعماق این آب ها بروید. جایی که دیگر نوری وجود ندارد و تاریکی و سرما در آن یک تهدید دیگر برای شما به شمار می رود. طراحی شرایط سخت و چالش برانگیز این بازی و حملات برق آسا و مخوف دشمنان باعث می شود تا استرس و هیجان خیلی زیادی در حین انجام این بازی داشته باشید. باید با دقت بالا و با عکس العمل های سریع از حملات این موجودات که مثل عروس های دریایی نیروی الکتریسیته دارند فرار کنید تا آسیب نبینید. در کنار فرار کردن از دست این حیوانات درنده باید به دنبال اکسیژن هم باشید تا بتوانید تنفس کنید! اما در انتهای این جنگل آبی چه چیزی در انتظار شماست؟ آیا می توانید از این شرایط مرگبار جان سالم به در ببرید؟ هرطور که هست باید خودتان را به کف این جنگل برسانید. بازی جذاب و زیبای They Breathe یک عنوان بسیار سرگرم کننده و مفهومی برای علاقه مندان به بازی های چالش برانگیز است. هر بازیکنی قادر به انجام این بازی و عبور از تهدیدات دشوار آن نیست. به همین خاطر است که بازی آن ها نفس می کشند برای مخاطبین خاصی طراحی شده است. اندروید مفتخر است که این بازی بسیار زیبا را برای اولین بار در ایران معرفی و منتشر کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید یک بازی چالش برانگیز و متفاوت را تجربه کنید این بازی را از دست ندهید و همین الآن نسخه خریداری شده آن را به صورت تست شده از اندروید دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.
تغییرات نسخه v1.4 :
* انتشار اولین نسخه رسمی بازی برای اندروید
 

راهنمای دقیق نصب و اجرای بازی :
به تازگی برخی از بازیها توسط گوگل پلی به صورت اسپلیت (Split) دار عرضه می شوند و یکپارچه نیستند و شما باید خودتان با راهنمای ما عملیات نصب را انجام دهید [در صورت نصب بدون اسپلیت بازی برای شما اجرا نمی شود و متوقف می شود] — این روش هیچ راه دیگری ندارد و حتی اگر فایل ها توسط مارکت ها و سایت های دیگر بدون اسپلیت عرضه شود صد در صد در اجرا به مشکل خواهید خورد – پس یکبار این کار را باید یاد بگیرید!
1 – فایل فشرده دانلودی از اندروید را از حالت فشرده خارج کنید (استخراج کنید)
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (درون پکیج دانلودی برای شما قرار داده ایم)
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه استخراج شده را پیدا کنید
4 – در این مرحله باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید – هر فایلی که درون پوشه استخراج شده می بینید را تیک بزنید و در آخر روی SELECT کلیک کنید تا فرایند نصب آغاز شود.
پس از نصب و اجرای بازی شما روی دستگاه خود نسخه اصلی، رسمی و جهانی بازی بدون کوچکترین دستکاری را خواهید داشت و کارهای “وصل کردن بازی به حساب گوگل” و “آپدیت بازی از طریق گوگل پلی” و … بدون هیچ خطایی انجام می شود. ما نیز از این مسئله ناراحتیم اما راهی ندارد و مجبوریم فایل ها را به این روش عرضه کنیم و ان شا الله که شما دوستان در اجرای بازی به مشکل نمیخورید.