Swordman: Reforged 2.1.2 - بازی شمشیرزن قهرمان اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1329 2019-11-12 03:45:24

Swordman: Reforged v2.1.2 + Mod – بازی ماجرایی و سرگرم کننده شمشیرزن قهرمان اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

بازی Swordman: Reforged یک عنوان اکشن و ماجراجویانه است که توسط استودیوی بازی سازی GMS Adventure کشور آمریکا توسعه داده شده و به صورت رایگان در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. در بازی Swordman: Reforged شما در نقش گروهی از قهرمانان و شکارچیان هیولاها هستید که می توانید به انتخاب خودتان یکی از آن ها را به عنوان شخصیت اصلی برگزینید. داستان بازی در یک دنیای فانتزی و جالب رخ می دهد. فصل سرما از راه رسیده و این فصل که با نام فصل شکار معروف است، باعث شده تا سر و کله قهرمانان داستان ما نیز به عنوان شکارچیان موجودات خبیث پیدا شود. شما باید در نقش یکی از این شکارچیان به یک سفر ماجراجویانه برای کشف حقیقت بروید. گفته شده که در یک سرزمین در نزدیکی های شما، یک طلسم عجیب پیدا شده که باعث می شود تا اشیاء غیر متحرک به موجودات خطرناکی تبدیل شوند. مأموریت شما این است تا با سفر به این مناطق و جلوگیری کردن از گسترش این طلسم، بشریت را نجات دهید. خط داستانی بازی با اتفاقات جالبی دنبال می شود و شما باید برای کشف حقیقت مأموریت ها و مراحل بازی را پشت سر بگذارید. از جمله ویژگی های جالب و قابل توجه Swordman: Reforged گرافیک و طراحی های آن است. این بازی با طراحی های فانتزی و کارتونی و شخصیت های بامزه و قهرمانان مختلف، طیف وسیعی از موارد گوناگون را به تصویر کشیده است. سبک بازی و انجام آن به وسیله کنترلرهای مجازی ساده نیز از دیگر نکات مهم این بازی است.
برخی از ویژگی های بازی Swordman: Reforged اندروید :
در بازی Swordman: Reforged می توانید به نقاط مختلفی سفر کنید و در سرزمین های گوناگونی به گشت و گذار بپردازید. همچنین می توانید سلاح های زیادی پیدا کرده و آن ها را ارتقاء دهید تا نیروی تهاجمی شما افزایش یابد. همچنین امکان بهره مند شدن از نیروهای ویژه و کمک گرفتن از دوستان و قهرمانان دیگر نیز در این بازی وجود دارد. به قهرمان داستان کمک کنید تا با پشت سر گذاشتن مراحل، ماجرای پنهان بازی را کشف کرده و پرده از رمز و راز عجیب این اتفاقات بردارد. بازی Swordman: Reforged با بیشتر از 100،000 دانلود در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.4 از 5.0 منتشر شده است. اگر می خواهید با کلیت بازی بیشتر آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی و یا تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل، خیلی آسان و سریع نسخه های معمولی یا مودش را از اندروید دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v2.1.2 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 
Swordman: Reforged
 

راهنمای دقیق نصب و اجرای نسخه اصلی بازی :
به تازگی برخی از بازیها توسط گوگل پلی به صورت اسپلیت (Split) دار عرضه می شوند و یکپارچه نیستند و شما باید خودتان با راهنمای ما عملیات نصب را انجام دهید [در صورت نصب بدون اسپلیت بازی برای شما اجرا نمی شود و متوقف می شود] — این روش هیچ راه دیگری ندارد و حتی اگر فایل ها توسط مارکت ها و سایت های دیگر بدون اسپلیت عرضه شود صد در صد در اجرا به مشکل خواهید خورد – پس یکبار این کار را باید یاد بگیرید!
1 – فایل فشرده دانلودی از اندروید را از حالت فشرده خارج کنید (استخراج کنید)
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (درون پکیج دانلودی برای شما قرار داده ایم)
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه استخراج شده را پیدا کنید
4 – در این مرحله باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید – هر فایلی که درون پوشه استخراج شده می بینید را تیک بزنید و در آخر روی SELECT کلیک کنید تا فرایند نصب آغاز شود.
پس از نصب و اجرای بازی شما روی دستگاه خود نسخه اصلی، رسمی و جهانی بازی بدون کوچکترین دستکاری را خواهید داشت و کارهای “وصل کردن بازی به حساب گوگل” و “آپدیت بازی از طریق گوگل پلی” و … بدون هیچ خطایی انجام می شود. ما نیز از این مسئله ناراحتیم اما راهی ندارد و مجبوریم فایل ها را به این روش عرضه کنیم و ان شا الله که شما دوستان در اجرای بازی به مشکل نمیخورید.