Do Not Feed The Monkeys 1.0.24 - بازی ماجرایی متفاوت اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 641 2021-04-29 22:30:10

Do Not Feed The Monkeys v1.0.24 – بازی ماجرایی و مفهومی “به میمون ها غذه نده” برای اندروید
نسخه پولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Do Not Feed The Monkeys – به میمون ها غذا نده یک بازی جالب و سرگرم کننده با نگرشی متفاوت از یک ایده پردازی خاص می باشد که محصولی از استودیوی Fictiorama Studios است. این بازی در اکتبر 2018 برای پلتفرم PC به انتشار رسید و نزدیک به یک سال بعد، نسخه اندرویدی آن نیز تولید و منتشر شد. مسئولیت انتشار این بازی برای سیستم عامل اندروید بر عهده استودیوی معروف Alawar Entertainment, Inc. که منتشرکننده بازی های جنجالی مثل بازی محبوب Beholder 2 می باشد قرار داده شد. این بازی با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی آماده خریداری است اما شما می توانید برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی نسخه خریداری شده و کامل این بازی را از اندروید بخواهید! اگر با استودیوی Alawar آشنا باشید می دانید که بازی های این استودیو استایل مخصوص به خود را داشته و از لحاظ داستانی نیز محتوای منحصر به فردی دارند. بازی Do Not Feed The Monkeys نیز از این قاعده مستثنی نیست. در بازی Do Not Feed The Monkeys که یک بازی طعنه آمیز و مفهومی است، ماجرای متفاوتی رخ می دهد. شما در نقش شخصی هستید که از شغل تکراری اش خسته شده و در ضمن از عدم کسب درآمد کافی و داشتن بدهی و قرض زیاد ناراضی است. او به سراغ شغل های دیگر می رود و برای چندین شرکت رزومه اش را می فرستد تا اینکه یکی از این شرکت ها رزومه کاری او را تأیید کرده و از او برای شروع همکاری با حقوق بالا دعوت می کنند. اما این شغل متفاوت ترین و عجیب ترین شغلی خواهد بود که شما تجربه می کنید! وظیفه شما این است که در یک شرکت محرمانه پشت یک صندلی نشسته و با کمک دوربین های مداربسته و مخفی، در زندگی مردم سرک کشیده و فضولی کنید! اما یک قانون اساسی وجود دارد و آن هم این است که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی نباید با مردمی که شما در حال نظارت زندگیشان هستید هیچ تعاملی برقرار کنید! بهتر است بدانید این قانون به ظاهر ساده تا کنون باعث اخراج شدن ده ها نفر قبل از شما شده است.

 

Do Not Feed The Monkeys

 

در بازی Do Not Feed The Monkeys شما قرار است تا به گروهی با عنوان The Primate Observation Club یا گروه نظارت بر نخستی سانان بپیوندید و وظایف خاصی را دنبال کنید. شما باید از طریق دوربین ها زندگی موجوداتی که در قفس زندگی می کنند را نظارت کنید. با توجه به این توضیحات و همچنین با توجه به نام این گروه و حتی نام خود بازی (به میمون ها غذا نده) تا اینجای کار همه چیز مشخص و واضح است و شما نیز حتماً فکر کرده اید که منظور از این موجودات میمون ها هستند و منظور از قفس هم محل زندگی این حیوانات زندانی شده است. اما بهتر است بدانید منظور و مفهوم این بازی از “جانوران” و “میمون ها” دقیقاً انسان هاست! شما قرار است در زندگی انسان ها کنجکاوی کنید. انسان ها از اینکه یک گروه در حال سرک کشی به زندگی خصوصی و حریم خصوصی آن هاست خبر ندارند و تا جایی که شما در نقش متصدی این دوربین ها اشتباهی انجام ندهید، آن ها متوجه چیزی نمی شوند. طبق توضیحاتی که خود سازندگان ارائه کرده اند، منظور از نام بازی هرگونه تعامل و ایجاد ارتباط با انسان ها است. این خط قرمز این گروه است و شما نباید تحت هیچ شرایطی با انسان های تحت نظارت وارد رابطه شده و آن ها را متوجه چیزی کنید! حالا این شما هستید که با مشاهده زندگی خصوصی انسان ها چه تصمیمی بگیرید! می توانید طبق دستورات فقط به نظارت بپردازید و یا یک ماجراجویی خاص برای خودتان دست و پا کنید! می توانید به این انسان ها کمک کنید یا از آن ها قربانیان بزرگتری بسازید و با اطلاعاتی که از آن ها به دست می آورید اقدام به اخاذی کنید! تصمیم همه این کارها با شماست. کلیت بازی Do Not Feed The Monkeys از نمای دوربین های مداربسته دنبال می شود. شما می توانید دوربین ها را عوض کرده و به سراغ سابجکت های بعدی بروید. همچنین شما یک کامپیوتر در اختیار دارید که با کمک آن می توانید با همکاران صحبت کرده و اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. این بازی متفاوت و جذاب درواقع یک بازی شبیه ساز زندگی خصوصی انسان ها است که با امتیاز 4.4 از 5.0 یکی از بازی های خاص موبایلی به شمار می رود. اندروید برای اولین بار در ایران نسخه خریداری شده و کامل این بازی را به صورت تست شده تهیه و برای دانلود به شکل رایگان تدارک دیده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.24 :

* برای این نسخه از بازی تغییراتی ذکر نشده است

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.alawar.monkeysfulll را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.