Peter Rabbit: Let's Go! 1.0 - بازی فوق العاده "پیتر خرگوشه" اندروید


بازی اندروید, کودکانه, 1184 2018-06-28 19:06:05

Peter Rabbit: Let’s Go – پیتر خرگوشه 2018 یکی از زیباترین، خاص ترین و محبوب ترین بازیهای ماجراجویی از No Yetis Allowed برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای کودکانه و البته خاص را به وجد بیاوریم! با نصب Peter Rabbit: Let’s Go برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، با کارکترهای دوست داشتنی پیتر، بنجامین و لیلی همراه شوید و در دنیای جادویی پیتر خرگوشه برای روزها به گوشی میخکوب شوید! صدها ماموریت مختلف در انتظار این شخصیت های دوست داشتنی است، این بازی مخصوص والدین و کودکان شان طراحی شده است که امکان همراه شدن با کارکترهایی خاص در دنیایی خاص را به ان ها می دهد! بازیهای معروف تام و آنجلای سخنگو را به یاد دارید؟! بازی Peter Rabbit: Let’s Go نیز ساختی همانند این بازیها دارد اما اینجا با یک گیم پلی خاص تری روبرو اید، یک بازی عالی که در ان باید به ماجراجویی بپردازید! اگر به دنبال یک بازی خاص و البته کم حجم برای پر کردن اوقات فراغت فرزند و یا کودک تان هستید به هیچ وجه بازی پیر خرگوشه را از دست ندهید!
 
Peter Rabbit: Let's Go!
 
بازی Peter Rabbit: Let’s Go حدود ده بار تا به این لحظه خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 5.0 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در آخر اینکه، Peter Rabbit: Let’s Go! نیز همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی V1.0:
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.NoYetisAllowed.PeterRabbit را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.