دانلود BELPAESE: Homecoming 1.0.0 - بازی ماجراجویی جالب اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1172 2018-04-02 11:30:21

BELPAESE: Homecoming v1.0.0 Full – بازی ماجراجویی جالب و فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 1.99 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 – نسخه خریداری شده تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای افلاین

BELPAESE: Homecoming بازی جدید، جالب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی بازیسازی Paolo Fazzini برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! سبک بازی جالب و دوست داشتنی BELPAESE: Homecoming ماجراجویی و اشاره و کلیک در یک محیط دو بعدی است که در ان شما با انجام کارهای مختلف به ماجراجویی می پردازید! بازی BELPAESE: Homecoming دارای یک داستان فوق العاده زیبا در مورد سیاست است که در ان شما به هدایت کارکتر اصلی بازی می پردازید و باید با انجام کارهای مختلف داستان را پیش ببرید! بازی BELPAESE: Homecoming شامل بیش از 4 ساعت گیم پلی اعتیاداور است که در محیط های مختلف و منحصر به فرد صورت می پذیرد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ماجراجویی و اشاره و کلیک اید بدون شک محو داستان فوق العاده زیبا، صداگذاری هیجان اور، گیم پلی اعتیاداور و به طور کلی ساخت بازی جالب و فوق العاده زیبای BELPAESE: Homecoming خواهید شد و ارزش دانلود را دارد!

 

BELPAESE: Homecoming Android Games

 

بازی BELPAESE: Homecoming هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز کامل 5.0 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید! راستی .. همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی BELPAESE: Homecomingنیز توسط ما تست شده و به صورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است!

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fazz.thebelpaese را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.