A 100 Years' War 1.0 - بازی استراتژیکی تاریخی "جنگ صد ساله" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 965 2019-08-20 01:45:13

A 100 Years’ War v1.0 – بازی استراتژیکی و جالب “جنگ صد ساله” برای اندروید + دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

A 100 Years’ War – جنگ صد ساله از دیگر بازی های تاریخی و استراتژیکی استودیوی معروف HexWar Games Ltd می باشد که به صورت تخصصی روی بازی های استراتژیکی فعالیت می کند و تا کنون نزدیک به 30 بازی در این سبک عرضه کرده است که برخی از مهم ترین آن ها مواردی همچون Ancient Battle: Alexander ، Civil War: Gettysburg ، Peninsular War Battles و یا Tank Battle: 1945  می باشند. A 100 Years’ War درست با همان سبک و سیاق همیشگی بازی های HexWar تولید شده است و این بار به یکی دیگر از وقایع و جنگ های بزرگ تاریخ یعنی جنگ صد ساله بین امپراطوری بریتانیا و پادشاهی فرانسه و متحدانش مربوط می شود. درواقع این جنگ ها از سال 1337 تا 1453 میلادی و بیشت از 115 سال به طول کشید. آتش اولیه این جنگ بزرگ در خاک فرانسه و بین دو حزب بزرگ این امپراطوری شکل گرفت. یکی از این احزاب با حمایت پادشاهی بریتانیا قدرت را به دست گرفت و طولی نکشید که حزب دوم با متحدین خودش وارد عمل شده و غرب اروپا را به آشوب کشاندند! در بازی A 100 Years’ War شما قرار است در کمپین ها و مأموریت های مختلفی که طی این صد سال جنگ رخ داده است بازی را دنبال کنید و در نقش نیروهای نظامی هر دو طرف مراحل بازی را پشت سر بگذارید. بازی به طول کل طبق ساختار استراتژیکی ساخته شده است و این به معنی این است که برای کسب پیروزی در این بازی باید قوه استراتژی مخصوصی به کار ببرید. انواع و اقسام نیروها مثل سواره نظام ها، پیاده نظام ها، کمانداران و … در این بازی وجود دارند که می توانید با مدیریت صحیح آن ها بهترین نتیجه را از نبردهای پیش رو بگیرید. از جایی که دوره زمانی این بازی به دوره قرون وسطی مربوط است، شما می توانید از سلحشورها و شوالیه های معروف انگلستانی در این نبردها بهره بگیرید و جنگ های خونین بزرگی راه بی اندازید.
برخی از ویژگی های بازی A 100 Years’ War اندروید :
A 100 Years’ War بازی جالب و متفاوتی است که در آن تمام مراحل (به جز مرحله های آموزشی) قابل انجام با هر کدام از دو طرف جنگ می باشد. در واقع در این بازی شما به نبردهای بزرگ و عملیات های این جنگ صد ساله پا می گذارید و می توانید این نبردها را در نقش هر کدام از دو طرف تجربه کنید. A 100 Years’ War به محض عرضه شدن در گوگل پلی برای اولین بار در ایران توسط اندروید تهیه شده است. می توانید در ادامه نسخه خریداری شده آن را به همراه فایل دیتای آن به صورت تست شده دانلود کنید و یک جنگ بزرگ تاریخی را در موبایل یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار اولین نسخه بازی در گوگل پلی
 
A 100 Years' War
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hexwar.onehundredyearswar را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.