دانلود Build It! Miami Beach 1.0 – بازی تفریحگاه ساحلی اندروید


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1380 2017-12-26 22:28:12

بازی استراتژی ساخت تفریحگاه ساحلی Build It! Miami Beach v1.0 اندروید + فایل دیتا + تریلر – برای اولین بار در اندروید

Build It! Miami Beach یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی معروف G5 Entertainment مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول ن چند دقیقه پیش با قیمت 2.99 دلار در مارکت اندروید (Google Play) منتشر گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شده و ان را برای شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. در این بازی شما می بایستی با ساخت انواع هتل ها، رستوران ها، بوتیک های شیک و غیره یک تفریحگاه ساحلی فوق العاده زیبا و اختصاصی را بسازید و مدیریت تمامی بخش های ان از جمله فرهنگ، مد و غیره را بر عهده بگیرید.

بازی Build It! Miami Beach که شما را به شهر میامی در آمریکا دعوت می کند با دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری عالی و انیمیشن های دوست داشتنی تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Build It! Miami Beach اندروید :

* شامل 60 سطح چالش انگیز در سراسر شش دهه

* شامل 32 دستاوردهای شگفت انگیز برای به دست آوردن

* در اختیار قرار دادن 18 ساختمان های باور نکردنی برای ساخت

* ایجاد انواع بخش های مختلف شهر از جمله رستوران، ورزشگاه و …

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، چینی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی برزیل، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و سوئدی

بازی Build It! Miami Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 5.0 از 5.0 است که ما امروز در اندروید برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی ان را معرفی و در اختیارتان قرار می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

 

دانلود Build It! Miami Beach - بازی تفریحگاه ساحلی اندروید

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.g5e.builditmiami.android.full را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

 

Build It! Miami Beach Android - بازی جدید اندروید

 

 

Build It! Miami Beach Android - بازی جدید اندروید