Mortimer Beckett and the Book of Gold 1.0.9 - بازی فکری اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1288 2018-04-10 04:00:30

Mortimer Beckett and the Book of Gold v1.0.9 + Mod – بازی ماجراجویی اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Mortimer Beckett and the Book of Gold به فارسی “مورتیمر بکت و کتاب طلا” بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای فکری، پازل و ماجراجویی است که استودیوی بازیسازی مطرح GameHouse آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده است و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و  مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Mortimer Beckett and the Book of Gold در مورد زن و شوهری با نام های Mortimer و Kate است که ماجراجویی جدیدشان را برای پیدا کردن کتابی طلایی آغاز میکنند، کتابی معروف که شامل اسرار زیاد و جالبی است! هم اکنون شما باید به انها کمک کنید تا بتوانند با حل کردن پازل ها و معماها، پیدا کردن اشیاء مخفی و پشت سر گذاشتن ماموریت ها به این کتاب طلایی دست پیدا کنند. ماجراجویی شما در 30 مکان مختلف و منحصر به فرد صورت می پذیرد، از جنگل های سرسبز بگیرید تا بیابان های بی آب و علف! بازی Mortimer Beckett and the Book of Gold همانند دیگر بازیهای این کمپانی به صورت عالی و منحصر به فرد ساخته شده است و اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک محو داستان، گیم پلی اعتیاداور، صداگذاری مهیج و به طور کلی ساخت خوبش می شوید.

 

Mortimer Beckett and the Book of Gold

 

بازی Mortimer Beckett and the Book of Gold هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.2 از 5.0 است که ما در اندروید ان را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید و برای روزها و ساعت ها به گوشی میخکوب شوید.

تغییرات نسخه ی V1.0.9 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.gamehouse.mb5 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل