دانلود Sorcery! 3 1.3a1 - بازی نقش آفرینی - ماجرایی "جادوگری 3" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 701 2019-08-15 01:30:16

Sorcery! 3 v1.3a1 – بازی نقش آفرینی جذاب جادوگری 3 اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Sorcery! 3 – جادوگری 3 سومین قسمت از فرانچایز Sorcery محصولی از شرکت inkle Ltd بریتانیایی در سبک بازی های نقش آفرینی با بهره گیری از المان های استراتژیکی و گیم پلی بازی های کارتی است. این بازی به دنبال عرضه قسمت اول (Sorcery! 1: The Shamutanti Hills) و قسمت دوم (Sorcery! 2: Kharé: Cityport of Traps) تولید شده و مثل قسمت های دیگر این مجموعه، با قیمت 4.99 دلار به معرض فروش قرار داده شده است و شما می توانید مثل دو بازی قبلی، Sorcery! 3 را نیز به صورت خریداری شده از اندروید دریافت کنید. همانطور که حتماً متوجه شدید، این سری بازی ها عناوین مخصوص به خود را دارند. عنوان کامل قسمت این بازی Sorcery! 3: The Seven Serpents (هفت مار بزرگ) می باشد و طی ماجرای داستانی آن، شما باید در نقش یک قهرمان دلیر پا به سرزمین های خطرناکی گذاشته تا به تاج پادشاهان برسید. این بخش داستانی در قسمت اول بازی نیز بازگو شده بود اما در قسمت سوم شاهد جریانات متفاوت از نمایی دیگر هستیم. سرزمینی که شما قرار است به آنجا بروید Kakhabad نام دارد. این منطقه مملو از هیولاها و دشمنان زیادی است که در حال محافظت کردن از این سرزمین هستند. اما شما چاره ای ندارید و برای رسیدن به تاج پادشاهان باید از این سرزمین عبور کنید. افسانه های باستانی می گویند در این سرزمین هفت مار غول آسا وجود دارند که به آن ها محافظان سرزمین Kakhabad لقب داده اند. این هیولاهای ترسناک دشمنان اصلی شما در Sorcery! 3 هستند. سبک بازی، گرافیک و طراحی های آن با دو قسمت قبل تفاوت خاصی ندارد و می توان تفاوت اصلی این بازی ها را در بخش محتوای داستانی آن ها دید.
 
Sorcery! 3
 
به نقل از سازنده بازی، برای انجام قسمت سوم نیازی به گذراندن قسمت های اول و دوم نیست. در Sorcery! 3 مأموریت های مختلفی در قالب گیم پلی های متنوعی برای شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال باید نقشه سرزمین Kakhabad را به دست آورده و به نقاط مهم و حساسی که باید مراجعه کنید بروید. باید در سبک بازی های کارتی، با دشمنان زیادی به مبارزه بپردازید و در مأموریت هایی دیگر، با ساکنین عجیب و غریب این سرزمین شرط بندی کنید! در نهایت باید از سد موانع گذشته و با پشت سر گذاشتن ماجراهای اصلی، به سراغ هفت مار بزرگ بروید. مثل دیگر بازی های این مجموعه، تصمیم گیری ها و انتخاب های شما تأثیر شگفت انگیزی در روند داستانی بازی خواهد گذاشت. در طول بازی می توانید از نیروهای مخصوص و توانایی های خاصی بهره بگیرید. بازی Sorcery! 3 با داستانی جالب و حماسی منتظر شماست تا تقدیر را رقم بزنید. این بازی تا به امروز بیشتر از 10 هزار دانلود داشته است و همچنین توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. نسخه خریداری شده Sorcery! 3 هم اکنون به صورت تست شده و سالم به همراه فایل دیتای جداگانه از اندروید قابل دریافت می باشد.
تغییرات نسخه ی v1.3a1 :
* برطرف سازی مشکلات مربوط به بخش اخذ مجوزها در اندرویدهای جدید
* اضافه شدن امکان ارسال فیدبک برای سازندگان
* برطرف شدن باگ مربوط به ارور ناسازگاری دستگاه
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.inkle.sorcery4 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.