دانلود Hidden Expedition: Midgard’s End Full 1.0 – بازی فکری “پایان میدگارد” اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1043 2017-12-26 16:42:11

Hidden Expedition: Midgard’s End Full v1.0 – بازی ماجراجویی و فکری پایان میدگارد اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل بازی – معرفی و عرضه نسخه اول بازی برای اولین بار در ایران
تست شده با اجرای آفلاین

Hidden Expedition: Midgard’s End Full بازی ماجراجویی و فکری سرگرم کننده و جدید از استودیوی معروف Big Fish Games برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و طبق معمول تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای ماجراجویی، فکری و اشیاء پنهان معرفی کنیم و برای بار در دیگر به وجدتان بیاوریم! در این قسمت از سری بازیهای Hidden Expedition با حوادث مرموزی مواجه خواهید بود ؛ شخصی وارد H.E.L.P Academy شده و نقشه ای باستانی را به سرقت برده است! حالا سفر خود را برای پی بردن به حقایق آغاز می کنید ؛ از بوداپست به گرینلند سفر کنید و برای پی بردن به داستان اصلی و پیدا کردن سارق ساعت ها مشغول باشید! هم اکنون ده ها مینی گیم و معماهای مختلف را باید حل کنید و هزاران شیء مخفی را پشت سر بگذارید! داستان گیرای بازی در کنار طراحی اچ دی و فوق العاده با صداگذاری هیجان اور و گیم پلی اعتیاداور همگی از مواردی هستند که باعث شده اند Hidden Expedition: Midgard’s End Full به عنوان یکی از بهترین بازیهای ماجراجویی شناخته شود و اگر از علاقه مندان به بازیهای فکری و اشیاء مخفی هستید بدون شک نظرتان را جلب خواهد نمود.

 

Hidden Expedition: Midgard's End Full

 

بازی Hidden Expedition: Midgard’s End Full کمتر از ذه بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و ما همزمان با انتشار ان را حضور شما معرفی کرده ایم ؛ نسخه موجود در گوگل پلی نسخه ناقص با پرداخت درون بازی برای کامل شدن است اما نسخه ما نسخه فول و کامل بازی است که در اصل پرداخت شده و بدون نیاز به پرداخت می توانید ان را تا انتها پیش ببرید. از ویژگی های کلی نیز می توان به مواردی چون صحنه های مختلف اشیاء مخفی با گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان اور، کنترلرهای لمسی خوب و قابل قبول برای انجام بازی، داستان جذاب و سرگرم کننده، ده ها معما و پازل های مختلف برای حل کردن، هزاران شیء مخفی برای پیدا کردن و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی از بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– اول فایل نصبی را نصب کنید.

– دوم فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و پوشه com.bigfishgames.hemegoogfree را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در اخر بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل