دانلود Echoes: Wolf Healer 1.0.0 - بازی ماجرایی "شفا دهنده" اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1109 2018-04-09 22:00:05

Echoes: Wolf Healer Full v1.0.0 – بازی ماجراجویی پژواک: گرگ شفا دهنده اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده تقدیم شما کاربران دوستدار بازیهای فکری
بازی آفلاین است

Echoes: Wolf Healer سری جدیدی از بازی محبوب و سرگرم کننده ماجراجویی تحت عنوان “Echoes یا پژواک” از استودیوی مطرح Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و امروز به درخواست شما تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما علاقه مندان به بازیهای فکری و ماجراجویی اندروید معرفی کنیم! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “شما و دوست شفا دهنده خود در طی قرن ها در جنگ های مختلف شرکت می کردید و همیشه پیروز بودید اما در طی جنگ های اخری با شکست مواجه شدید چرا که با یک نیروی قوی روبرو شده اید… هم اکنون جان مردم در خطر است و شما باید به عنوان یک ناجی به ایفای نقش بپردازید و نگذارید نیروی شر پیروز شود! هم اکنون ماجراجویی جدیدتان را برای پی بردن به حقایق و جلوگیری از پیروز نیروی شر آغاز کنید و …” اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی اندروید هستید بدون شک Echoes: Wolf Healer با طراحی و ساخت عالی اش نظر شما را جلب خواهد نمود که می توانید نسخه اول ان را از سرورهای پرسرعت اندروید برای دستگاه تان دانلود نمایید.

 

Echoes: Wolf Healer Android Games

 

بازی Echoes: Wolf Healer هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که در پلی استور به صورت رایگان در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته و برای کامل شدنش باید مبلیغی را پرداخت کنید اما ما نسخه پرداخت شده و Full ان را برای دانلود قرار داده ایم که به هیچ خریداری نیاز ندارد و کل بزای در دستان شماست! از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون داستان درگیر کننده، کاوش مکان های مختلف، هزاران شیء مخفی برای پیدا کردن توسط شما، انواع معماها و پازل های مختلف برای حل نمودن، گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری و کنترلرهای لمسی خوبش اشاره کرد! در ضمن تصاویر و تریلری از بازی نیز آماده شده که قبل از دانلود می توانید آن ها را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود بازی از اندروید نمایید!

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– ابتدا فایل نصبی را دریافت و نصب کنید:

– سپس فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج کنید و در نهایت پوشه ی com.bigfishgames.epwhgoogfree را در Android/Obb حافظه داخلی کپی نمایید.

– بازی را اجرا کنید.