Dungeon Break 1.0.7 - بازی اکشن "فرار از سیاه چال" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 927 2019-10-04 02:45:24

Dungeon Break v1.0.7 + Mod – بازی اکشن و نقش آفرینی فرار از سیاه چال اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dungeon Break – فرار از سیاه چال نام یک بازی اکشن – نقش آفرینی از استودیوی Auer Media & Entertainment کشور تایوان می باشد که به شکل رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است و ما نیز برای اولین بار دربین تمامی وب سایت های ایرانی اقدام به تهیه نسخه معمولی و مود شده این بازی برای شما دوستان عزیز کرده ایم. چندی پیش یکی از بازی های معروف و دیگر از استودیوی Auer Media & Entertainment یعنی بازی Dawn Break – Origin را در اندروید خدمت شما همراهان معرفی کرده بودیم. Dungeon Break داستان جالبی دارد. در این بازی شما برخلاف بازی های معمول که در نقش قهرمانان و حماسه آفرینان هستید، این بار در نقش شخصیت های منفی هستید که حالا قرار است دست به شورش زده و علیه رئیس هایشان قد علم کنند! درواقع شما در نقش شخصیت های Minions و نوچه های ارباب های غول آسا و وحشی هستید و مسئول انجام کارهای آن ها هستید. این موجودات کوچک با یکدیگر تصمیم می گیرند تا یک بار برای همیشه از این زندگی سخت فرار کنند. آن ها علیه ارباب های خود جبهه می گیرند و با تلاش برای فرار از این سیاه چاله بزرگ، تصمیم به ترک این محل و فرار از دست ارباب ها را دارند. این اقدام مینیون ها باعث خشم ارباب ها می شود. آن ها برای اینکه جلوی مینیون ها را بگیرند نیروهای خود را برای نابود کردن شما می فرستند و تله ها و دام های سیاه چاله را به منظور جلوگیری از فرار کردن شما فعالسازی می کنند. این تله ها همان هایی هستند که خود همین مینیون ها در این سیاه چاله به دستور رئیس ها ایجاد کرده بودند.
 
Dungeon Break
 
با اعلام شورش توسط شما، بعضی از دیگر موجودات اهریمنی مثل سمندرها یا اسکلت های در این سیاه چاله نیز به شما می پیوندند و حالا این اقدام جسورانه به یک شورش بزرگ تبدیل شده است! در بازی Dungeon Break شما باید با رهبری این شورشگرها و نابود کردن دشمنان و ارباب ها یکی پس از دیگری، پا به فرار گذاشته و از این سیاه چاله مرگبار برای میشه فرار کنید. صدها دشمن و تله و دام در این مسیر وجود دارند که در صورت سهل انگاری شما، به راحتی باعث نابودی تان خواهند شد. گرافیک سه بعدی و فانتزی بازی در کنار گیم پلی سبک نقش آفرینی از نمای سوم شخص باعث می شود تا بازی Dungeon Break یک بازی داینامیک و سرگرم کننده باشد. شما می توانید با استفاده از سلاح های مختلف مثل سلاح های لیزری، سلاح های سنگین و شات گان ها و حتی توپخانه های متحرک به سراغ دشمنان رفته و آن ها را در یک بازی پر زد و خورد و اکشن به خاک و خون بکشید! با دوستان خود متحد شوید، سلاح هایتان را بردارید و برای فرار از این سیاه چاله تلاش کنید. آیا می توانید چالش های بازی را به خوبی پشت سر گذاشته و از پس رئیس ها و دشمنان خطرناک بر بیائید؟ برای پاسخ به این سوالات باید بازی را دانلود و شخصاً آن را تجربه کنید. Dungeon Break همینک در دو نسخه معمولی و مود (پول نامحدود) در دسترس کاربران است تا بتوانند آن ها را به راحتی و با یک کلیک از سرورهای اندروید دریافت نمایند.
تغییرات نسخه ی v1.0.7 :
* برطرف سازی باگ ها و مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.auer.billion.lord.free.toy.cartoon.dungeon.hero.roguelike را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.