Adalet Namluda 2 11.0 - بازی اکشن-جنگی گرافیکی عدالت نظامی 2 اندروید


بازی اندروید, اکشن, 846 2020-06-03 19:30:30

Adalet Namluda 2 v11.0 – بازی اکشن بسیار گرافیکی “عدالت نظامی 2” برای اندروید + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Adalet Namluda 2 – عدالت نظامی 2 دومین عنوان از مجموعه بازی های Adalet Namluda است که مثل قسمت اول در سبک اکشن ساخته و با قیمت 1 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. این بازی به وسیله استودیوی ترکیه ای Rigbak تولید و توسعه داده شده است. طبق روال همیشگی، این بار نیز اندروید با آماده سازی و ارائه یک بازی جذاب و گرافیکی شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های جنگی و اکشن را دعوت می کند تا یک عنوان سرگرم کننده و بسیار هیجان انگیز را از سایت ما دانلود کرده و یک بازی خوش ساخت را تجربه کنید. این استودیوی بی نام و نشان که یک توسعه دهنده مستقل و نوپا می باشد، در حال حاضر فقط روی این دو پروژه بازی مشغول است. اما با اینکه تجربه خاصی در پس پروژه های این شرکت کوچک بازی سازی وجود ندارد، با این حال شاهد ساخت و عرضه یک بازی فوق العاده مدرن و خوش ساخت از Rigbak هستیم. Adalet Namluda 2 با الگوبرداری از بازی های محبوبی همچون Cover Fire یک بازی در سبکی مشابه می باشد. در Adalet Namluda 2 شما در نقش نیروهای ویژه و تکاورهای ارتش ترکیه هستید که در مأموریت هایی خطرناک، وظیفه دارند تا با حمله به پایگاه های دشمنان و نابود کردن آن ها، از مرزها و امنیت سرزمین های ترکیه محافظت کنند. برای این کار باید سلاح های خود را آماده کنید و با تجهیزات نظامی، به سراغ این مأموریت ها بروید. در طول بازی چندین عملیات مختلف در نقاط گوناگون صورت می گیرد که تقریباً همه آن ها به یک منظور می باشند و آن نیز نابود کردن و پاکسازی این مناطق از وجود دشمنان است. اولین و جذاب ترین نکته قابل توجه در بازی Adalet Namluda 2 گرافیک بی نظیر و بسیار عالی آن است که همراه با طراحی های داینامیک و واقع گرایانه، تجربه ای از یک بازی با گرافیک کنسولی را برای شما فراهم می کند. در طول بازی شما قادر به حرکت به اطراف نیستید و شخصیت بازی به صورت خودکار مکان خود را تغییر می دهد. وظیفه اصلی شما هدف گیری و شلیک به سمت دشمنان، تعویض خشاب یا اسلحه و مدیریت بحران در این شرایط است.

برخی از ویژگی های بازی Adalet Namluda 2 اندروید :

  • طراحی های مثال زدنی و گرافیکی در سطح بازی های کنسولی
  • گیم پلی حرفه ای و داینامیک با قابلیت های تکامل یافته
  • طراحی فوق العاده جذاب آیتم های محیطی و مدل سازی های کاملاً سه بعدی
  • صداگذاری های طبیعی و واقع گرایانه
  • سبک اکشن و تیراندازی از نمای سوم شخص با قابلیت زوم کردن
  • وجود ده ها نوع سلاح در دسته بندی های گوناگون
  • وجود 90 مرحله و مأموریت چالش برانگیز و خطرناک
  • سفر به نقاط مختلف و حضور در عملیات های متعدد
  • 4 نوع نیروی ویژه مختلف با خصوصیت های منحصر به فرد
  • قابلیت شخصی سازی و سفارشی کردن نیروها
  • امکان مدیریت و ارتقاء آیتم ها
  • مأموریت های هجومی در قالب نیروهای تهاجمی یا مأموریت های مخفیانه با تک تیراندازها

Adalet Namluda 2 یک بازی بسیار جذاب و گرافیکی برای علاقه مندان به بازی های اکشن و جنگی است. به یمن وجود چنین بازی هایی، حالا دیگر می توان تجربه جذاب و مهیج بازی های اکشن و سبک شوتر را با گرافیک بالا در موبایل ها و تبلت های هوشمند امروزی نیز تجربه کرد. در این بازی زیبا می توانید در نقش نیروهای گوناگون با سلاح های مختلف به سراغ نبرد با دشمنان بروید و مهارت هدف گیری خود را به چالش بکشید! در بخش دانلود باکس اندروید می توانید آخرین نسخه این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده و به شکل رایگان دانلود کنید. جهت آشنایی بیشتر با کلیت بازی هم دیدن ویدئوی تریلر معرفی آن خالی از لطف نیست.

تغییرات نسخه ی v11.0 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

Adalet Namluda 2

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.rigbak.adnam2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.