دانلود Peggle Blast 2.23.0 - بازی پازل "شلیک توپ انفجاری" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1754 2019-08-20 02:45:22

Peggle Blast v2.23.0 + Mod – بازی پازل خاطره انگیز “شلیک توپ انفجاری” اندروید
نسخه اصلی + 2 نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Peggle Blast – شلیک توپ انفجاری یک بازی پازل – اکشن فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت کم نظیر از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در هر مرحله از دنیای رنگارنگ بازی محبوب و دوست داشتنی Peggle Blast تعدادی توپ آبی و نارنجی در مرکز صفحه با آرایش خاصی صف آرایی کرده اند ؛ هدف شما باید این باشد که با تنظیم زاویه درست و کمترین پرتاب گلوله از بالای صفحه، همه توپ ها و بلوک های نارنجی موجود را از بین ببرید! با پیشروی در مراحل و ماموریت ها، هم موانع رو به روی تان بیشتر می شود و هم آرایش توپ ها و بلوک ها شکل پیچیده تری به خود می گیرند، بنابراین در جاهایی لازم است که برای رسیدن به پرتاب صحیح واقعا به مغز خود فشار بیاورید! صدها مرحله خاص با درج هسختی آسان و سخت در بازی Peggle Blast گنجانده شده که برای روزها شما را به گوشی میخکوب میکند. اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید بدون شک Peggle Blast با یک طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند.
 
Peggle Blast
 
بازی Peggle Blast تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند و ما امروز در اندروید جدیدترین و آخرنی نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه نموده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.
 تغییرات نسخه ی v2.23.0 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات ریز و درشت بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ea.game.pegglex_row را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.