Evil Deceptions 1 - بازی ترسناک و ماجرایی "فریب های شیطان" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1489 2019-06-07 02:30:16

Evil Deceptions v1 – بازی ماجراجویانه و ترسناک فریب های شیطان برای اندروید همراه دیتا
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Evil Deceptions – فریب های شیطان عنوان یک بازی اول شخص ترسناک و داستانی می باشد که توسط استودیوی Mordaso Premadov تولید شده و با قیمت 1.99 دلار برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. اندروید نیز همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی و به محض تهیه و آماده سازی نسخه کامل و سالم این بازی، آن را برای اولین بار در ایران خدمت شما عزیزان معرفی می کند. سازنده بازی چیز زیادی از خط داستانی Evil Deceptions بازگو نکرده است. اما چیزی که از محتوای داستانی بازی می توان برداشت کرد، به نظر می رسد شما در نقش شخصی هستید که یا به طور اتفاقی و یا از روی کنجکاوی به یک عمارت متروکه رفته است و یا در حال خواب دیدن است! به هر حال این مسئله برای شما تفاوتی نخواهد داشت چرا که دغدغه های دیگری که در این بازی وجود دارد باعث می شود تا اینکه چرا و چطور به این مکان شوم راه پیدا کرده اید آن قدرها هم مهم نباشد! سازنده بازی از عنوان یک دالان ترسناک برای توصیف و معرفی این بازی استفاده کرده است! این نام گذاری نشان می دهد شما با موضوع پیچیده و مرموزی در این بازی رو به رو خواهید شد. چیزی که مشخص است این است که شما به طریقی در یک خانه بزرگ و متروکه و صد البته تسخیر شده گرفتار و زندانی شده اید و تلاش شما باید برای پیدا کردن راه خروج از این مکان شوم باشد. همانطور که گفتیم، نمای بازی از نمای اول شخص است. شما یک تبلت دارید که نقشه مسیرها در آن مشخص است. آیتم ها و مواردی که در بازی می توان با آن ها روند بازی را تغییر داد نیز در این نقشه به صورت نقطه های بنفش رنگ مشخص هستند.
 
Evil Deceptions
 
همان گونه که مشخص است، شخصیت منفی و ترسناک اصلی بازی Evil Deceptions یک میمون است! میمونی که معلوم نیست چرا اما هرجا که بروید شما را دنبال کرده و درست جایی که انتظارش را ندارید جلوی شما سبز شده و شما را خواهد ترساند! برای زنده ماندن و پیدا کردن راه خروج باید تا جایی که می توانید از برخورد با این موجود شیطانی پرهیز کنید. البته در بازی Evil Deceptions شیاطین و هیولاهای دیگری نیز وجود دارند اما اینطور که پیداست این میمون ترسناک نقش مهمی در بخش داستانی این بازی ایفا می کند. گرافیک و طراحی های سه بعدی بازی جای تحسین دارند. این طراحی ها به خوبی و با جزئیات بالایی انجام شده اند. از طرف دیگر، نورپردازی ها و طراحی بی نظیر صحنه های بازی در کنار صداگذاری های دلهره آور باعث شده تا شما واقعاً حس شخصیت اصلی بازی را به خوبی درک کرده و خودتان را جای او بگذارید! در طول بازی معماها و آیتم های متعددی وجود دارند. 11 دکمه مجازی در تصویر وجود دارند که می توانید با کمک آن ها شخصیت بازی را کنترل کرده و یا به تعامل با آیتم ها بپردازید. آیا می توانید از این مهلکه جان سالم به در ببرید؟ آیا می توانید با پشت سر گذاشتن معماها و فرار از دست شیاطین راه خروج را پیدا کنید؟ آیا این اتفاقات واقعی می باشند یا فقط یک کابوس هستند؟ اگر از علاقه مندان به بازی های دلهره آور و ماجرایی هستید، این بازی زیبا را از دست ندهید و همین الآن نسخه پولی و خریداری شده آن را به صورت رایگان و تست شده از اندروید دانلود کرده و پس از تجربه اش، نظر خودتان را راجع به آن با ما و دیگر کاربران اندرویدی به اشتراک بگذارید.
تغییرات نسخه ی v1 :
* انتشار اولین نسخه رسمی بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.darkevildeceptions.horrormazeevilscare را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.