دانلود Wormster Dash 1.0.2 - بازی ماجراجویی خاص و جالب اندروید !


بازی اندروید, ماجراجویی, 1592 2018-05-21 15:47:54

Wormster Dash v1.0.2 Full – بازی ماجراجویی جالب و خاص اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 3.99 دلار – نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Wormster Dash بازی جدید، خاص و بسیار زیبا ساخته شده روی کاغذ در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی بازیسازی GAMELAB Zrt برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Wormster Dash شما در نقش کارکتر اصلی از خواب بیدار میشوید و هیولایی بزرگ را پیش روی خودتان می بینید و تصمیم میگیرید برای نجات جان تان فرار کنید! در یک صفحه دو بعدی از سمت چپ صفحه نمایش حرکت تان را اغاز کنید و از طیف گسترده ای از موانع پیش رو به سلامت عبور کنید و ده ها مرحله خاص و کم نظیر را پشت سر بگذارید! در ابتدای بازی آموزش بازی کردن با کنترلرهای لمسی عالی برای شما شرح داده میشود و پس از ان وارد محیط بازی میشوید، حرکت کارکتر به صورت خودکار صورت می پذیرد و وظیفه شماست با دکمه های موجود از موانع پیش رو به سلامت عبور کنید، با پریدن موانع را پشت سر بگذارید و با حشره کش خود موجودات پیش روی خود را از بین ببرید تا به نقطه نهایی هر سطح برسید! اگر از علاقه مندان به بازیهای دوندگی با گیم پلی خاص و ساخت متفاوت هستید بدون شک Wormster Dash نظرتان را جلب میکند!
 
Wormster Dash
 
بازی Wormster Dash تا به این لحظه صدها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند و با دانلود ان از اندروید از اولین کاربران جهانی هستید که ان را تجربه کنید! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، Wormster Dash نیز توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است!
تغییرات نسخه ی V1.0.2 :
* انتشار نسخه اول رسمی بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.gamelab.wormsterdash را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل