Umwelt 1.0.13 - بازی ترسناک - داستانی گرافیکی "جهان متمرکز" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 964 2019-05-14 02:45:24

Umwelt v1.0.13 – بازی ماجرایی و هیجان انگیز جهان متمرکز اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 5.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

Umwelt – جهان متمرکز نام یک بازی هیجان انگیز در سبک بازی های ماجراجویانه با المان ها و اتمسفر و داستانی ترسناک است که توسط استودیوی evo42games کشور کره جنوبی توسعه داده شده و با قیمت نسبتاً زیاد 5.49 دلار در فروشگاه گوگل پلی برای موبایل ها و تبلت ها عرضه شده است. ما نیز مثل همیشه تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران نسخه نهایی و کامل این بازی را خدمت شما همراهان اندروید معرفی و ارائه کنیم. گرافیک بسیار زیاد و طراحی های پرجزئیات و کاملاً سه بعدی این بازی یکی از بارزترین نکات اصلی آن به حساب می آید. ویژگی منحصر به فرد و ستودنی دوم این بازی، صداگذاری های معرکه آن است! به گفته سازندگان می توانید با فناوری دالبی و واقع گرایانه جدیدی که در صداگذاری های این بازی به کار برده شده است، با داشتن یک هدفون معمولی هم جو کامل بازی را متوجه شوید. فناوری منحصر به فرد به کار برده شده در این بازی که با عنوان شبیه ساز واقعیت مجازی صوتی معرفی شده است، تجربه بی نظیری از صداگذاری های سه بعدی و VR مانند را برای بازیکن به ارمغان می آورد. پس اگر می خواهید این بازی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید، از یک هدفون (ترجیحاً ایرفون) خوب استفاده کرده و با یک موبایل یا تبلت قوی بازی را اجرا کنید تا گرافیک مهیج آن نیز شما را به وجد بیاورد! بازی Umwelt دارای یک خط داستانی ترسناک و البته ماجراجویانه است. طبق ماجرای بازی، شما در نقش یک زن جوان خبرنگار هستید که بعد از پخش شدن خبر مبنی بر ناپدید شدن یک نویسنده معروف، تصمیم می گیرد تا با سرنخ های اندکی که در دسترس است به سراغ پیدا کردن حقیقت و جمع آوری اطلاعات برود تا با اطلاعات به دست آمده خود را به عنوان یک گزارشگر پر دل و جرأت معرفی کند! وقتی اولین سرنخ های این ماجرا به عمارتی متروکه در بیرون شهر مربوط می شود، شخصیت اصلی بازی سوار بر خودروی خود شده و به این مکان سفر می کند. شما به محض رسیدن به این عمارت، ترس، تنهایی و اتفاقات ناگوار را احساس می کنید! خانه ای بزرگ که در جای جای آن رمز و رازهای ترسناکی پنهان شده اند. به نظر می رسد این عمارت آخرین جایی بوده است که آن نویسنده معروف به آن جا رفته است! به هر حال مشخص نیست که این خانه چه ارتباط مستقیمی با آن نویسنده و گم شدنش دارد! این شما هستید که باید دل به دریا زده و وارد این مکان نفرین شده شوید تا حقیقت را کشف کنید. بازی از نمای اول شخص می باشد و شما کنترل شخصیت اصلی را از این نما بر عهده دارید. گرافیک خارق العاده، طراحی های بی نظیر و از همه این موارد مهمتر، صداگذاری های سه بعدی و واقع گرایانه ای که باعث می شود شما عملاً وضعیت شخصیت بازی را به خوبی درک کنید. در تریلر معرفی بازی، یکی از شخصیت های منفی یا هیولاهای بازی نشان داده شده است. اما به نظر می رسد تهدیدات و خطرات بیشتری در این بازی منتظر شما هستند. وظیفه شما پیدا کردن اسناد و مدارک و سرنخ هایی است که با گم شدن نویسنده معروف در ارتباط هستند. در این میان باید به نقاط مختلف این عمارت بروید و در بعضی از بخش ها معماهایی را نیز حل کنید. این نکته را نیز باید بگوئیم که پایان بازی به انتخاب های شما در طول مراحل بازی بستگی دارد. به گفته سازندگان، بازی Umwelt چندین پایان مختلف خواهد داشت! همچنین برای هر پایان، یک داستان نهایی و رمزآلود در نظر گرفته شده است که بعد از اتمام بازی قابل نمایش خواهد بود.
برخی از ویژگی های بازی ترسناک Umwelt اندروید :
بازی Umwelt یک اثر هنری بی نظیر و بسیار خلاقانه است که به خاطر داشتن چندین ویژگی منحصر به فرد و جذاب، شما را به تحسین کردن آن وا می دارد. با نصب و اجرای این بازی می توانید تجربه ای کم نظیر از یک بازی ماجرایی، ترسناک، معمایی و اکشن داشته باشید. به این خانه نفرین شده سفر کرده و با جمع آوری اطلاعات و سرنخ ها، رمز و رازهای ترسناک بازی را کشف کرده و ماجرای پنهان شده پشت پرده را متوجه شوید! اندروید مفتخر است که برای اولین بار در ایران، نسخه نهایی و خریداری شده بازی Umwelt را به صورت تست شده برای دانلود شما عزیزان آماده کرده است. پیشنهاد می کنیم قبل از دانلود بازی، نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی آن بیندازید.
تغییرات نسخه ی v1.0.13 :
* اصلاح مشکل سنسورهای بازی در حالت عمودی (Horizontal Mode)
 
Umwelt
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.evo42games.Umbelt را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.