دانلود Summer Catchers 1.5.0 - بازی ماجراجویانه به دنبال تابستان اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 470 2021-03-26 05:01:36

Summer Catchers v1.5.0 – بازی ماجرایی و تفننی “به دنبال تابستان” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Summer Catchers – به دنبال تابستان (کاوشگران تابستان) یک بازی جالب و سرگرم کننده از دسته عناوین ماجراجویانه از استودیوی معروف و خوش نام Noodlecake Studios Inc عرضه کننده بازی های محبوب و پرمخاطبی همچون Island Delta ، Snowball ، Pumped BMX ، Chameleon Run ، FRAMED ، Wayward Souls ، Farm Punks ، Suzy Cube ، Getting Over It with Bennett Foddy و یا بازی پرطرفدار Alto’s Odyssey است. بازی Summer Catchers هم مثل خیلی دیگر از بازی های این توسعه دهنده یک بازی پولی است که ابتدا در سال 2019 برای PC منتشر شده بود و سپس بعد از مدتی نسخه بازسازی شده آن برای سیستم عامل اندروید نیز به انتشار رسید و با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی برای فروش عرضه شد. اندروید مفتخرانه اعلام می کند که اقدام به بررسی، آماده سازی و انتشار نسخه خریداری شده و کامل بازی به صورت رایگان و تست شده می کند تا شما دوستان بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای، به راحتی نسخه پولی این بازی را به شکل رایگان از اندروید دریافت کنید. Summer Catchers داستانی جذاب را در قالب یک بازی مینیمالیستی ارائه می کند تا در کنار سرگرم شدن، شما حس و حالی که سازندگان از سبک و سیاق طراحی بازی به دنبالش بودند را به خوبی درک کنید و باید گفت که از این نظر استودیوی FaceIT که توسعه دهنده اصلی نسخه اورجینال این بازی بوده توانسته تا حد خیلی زیادی به هدف خود برسد.

 

Summer Catchers

 

در بازی Summer Catchers شما در نقش نوجوانی هستید که از زمان تولد در سرزمینی شمالی زندگی کرده و بزرگ شده است. در این سرزمین همیشه فصل زمستان بوده و این مسئله باعث شده تا این نوجوان هیچ ایده ای از فصل تابستان نداشته باشد. اما بالاخره او یک روز تصمیم می گیرد تا فصل تابستان را ببیند و آن را تجربه کند. برای این کار او به سراغ یک گرگ می رود که کار او ساخت وسایل چوبی است. این گرگ به او کمک می کند تا بتواند به رویایش یعنی دیدن تابستان برسد. پس این گرگ برای او یک ماشین چوبی درست می کند و به این نوجوان می گوید که برای دیدن تابستان باید به سمت جنوب برود. قهرمان داستان ما این سفر پرماجرا را قبول کرده و با کمک آقای گرگ راهی این سفر مهیج می شود. حالا شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی مسیرهایی خطرناک و پر از تله را پشت سر بگذارید و به سمت جنوب حرکت کنید. هر مرحله از بازی با انواع و اقسام تله ها پوشانده شده است و شما باید آن ها را بدون اینکه به شما آسیب برسانند پشت سر بگذارید. بعضی از این تله ها به شکل موانع هستند که باید آن ها را تخریب کنید و بعضی دیگر به شکل تله های زمینی که باید از روی آن ها بپرید. کار شما در بازی Summer Catchers زمان بندی صحیح و عکس العمل های به موقع خواهد بود. شخصیت بازی به صورت خودکار به سمت جلو حرکت می کند و شما باید به محض رسیدن به تله ها و موانع، عکس العمل مناسب با آن را انجام دهید. گرافیک بازی با طراحی های پیکسلی انجام شده است و مدل سازی های آن دو بعدی هستند. اما نکته جالبی که این گرافیک را جذاب می کند امکان اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه است که به خاطر آن همه چیز در بازی روان و نرم هستند و این مسئله باعث تجربه ای بسیار دلچسب برای بازیکنان خواهد بود. اگر به بازی های ماجرایی و تفننی علاقه دارید بازی Summer Catchers را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه رسمی آن را به شکل خریداری شده از سرورهای اندروید دانلود کنید. همچنین در صورتی که می خواهید به صورت کامل با ویژگی های گرافیکی و گیم پلی بازی آشنا شوید کافیست ویدئوی تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید.

توجه : در نسخه مود بازی پول شما بی نهایت است – پول خرج کنید تا بجای کم شدن زیاد شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.noodlecake.summercatchers را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.