دانلود Almightree: The Last Dreamer 1.10 – بازی ماجرایی خاص اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1378 2017-12-24 18:56:06

Almightree: The Last Dreamer v1.10 – بازی پازل و ماجرایی آخرین خیالباف اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.3 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای آفلاین

Almightree: The Last Dreamer بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک عالی و گیم پلی عالی در سبک بازیهای ماجراجویی از Crescent Moon Games برای اندروید است که ابتدا برای آی او اس عرضه شده بود و ساعت ها پیش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازی های پازل و ماجراجویی معرفی کنیم! در یک روز ناگهان با متلاشی شدن زمین جهان نظم خود را از دست داد و خانه ها و برج ها از هم پاشیدند و شما تمام چیزهای با ارزش و دوستان خود را از دست دادید، تنها امید شما برای نجات و حفظ نظم جهان Almightree و نهال افسانه ای اوست که برای رسیدن به آن می بایست راهی سفری پر ماجرا شوید، در طول مسیر ممکن است سرنخ های از وجود دیگر افراد نجات یافته بیابد! هم اکنون در نقش شخصیت اصلی بازی قرار بگیرید و ماجراجویی جدیدتان را برای رسیدن به هدف اصلی آغاز کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی اندروید هستید که علی رغم گیم پلی جدید دارای ساخت فوق العاده ای باشد بدون شک بازی پیش رو مخصوص شما ساخته شده است و اصلا ان را از دست ندهید!

 

Almightree: The Last Dreamer Games

 

بازی Almightree: The Last Dreamer هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است و از ویژگیهای ان می توان به مواردی چون سبک پازل همراه با گرافیک 3D، کشف جهان سحرانگیز Almightree، حل 100 پازل در 20 مرحل، بیش از 6 پازل منحصر به فرد، شامل +40 چالش برای تکمیل کردن، باز کردن 10 تصویر اسرار آمیز در مورد قهرمان، امکان رقابت و اشتراک گذاری امتیاز در گیم سنتر، طراحی عالی با گیم پلی کم نظیر و صداگذاری فوق العاده اش اشاره کرد! هم اکنون در اندروید نسخه کامل و خریداری شده بازی به همراه دیتا برای دانلود قرار داده شده است که می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از ان را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلودش بکنید، ناگفته نماند که بازی توسط ما برروی دستگاه LG G3 با اندروید 5 تست شده و به صورت آفلاین اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی V1.10 :

* پشتیبانی از 11 زبان + بهینه سازی های مختلف .

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Almightree: The Last Dreamer Games :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.crescentmoongames.almightree در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.