دانلود Suburra: The Game 4.0 - بازی اکشن خارق العاده "سوبورا" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 746 2019-04-20 02:30:24

Suburra: The Game v4.0 – بازی اکشن – ماجراجویی فوق العاده سوبورا اندروید همراه دیتا
قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Suburra: The Game عنوان یک بازی ماجراجویانه و اکشن فوق العاده است که توسط استودیوی ایتالیایی Cattleya S.r.l با اقتباس از یک سریال تلویزیونی ایتالیایی به همین نام (Suburra: Blood on Rome) تولید و با قیمت 2.99 دلار منتشر شده است. شخصیت ها، خط داستانی و رخدادهای این بازی بر اساس اتفاقات و جریانات این مجموعه طراحی شده اند. البته تغییراتی کوچک و جزئی در روند داستانی بازی صورت گرفته است که مقداری باعث تغییر ماجرای کلی آن نسبت به داستان سریال شده است! در همین ابتدای توضیحات بهتر است نگاهی به داستان و ماجرای بازی Suburra داشته باشیم ؛ Suburra نام یکی از محله های معروف شهر رم در ایتالیا است. ماجرای این بازی به خشونت ها و درگیری های دو حزب مختلف در ایتالیا که در حال جنگ بر سر قدرت هستند مربوط می شود. داستان از جایی شروع می شود که یک کیف دستی مرموز از اسقف اعظم واتیکان ربوده می شود. مقامات واتیکان حزب سیاستمداران فاسد را مسئول این سرقت می دانند. این اقدام باعث ایجاد بی نظمی و آغاز خشونت های دو گروه شده و در واقع اعلان جنگی برای آنها به حساب می آید. از یک طرف کلیسای واتیکان با حمایت دولت مرکزی و از طرف دیگر، گروه سیاستمداران فاسد که با ایجاد یک کارتل مهلک به یک گروه مافیا تبدیل شده اند. این درگیری ها خیلی زود به خشونت های غیرقابل کنترل تبدیل شده و به دنبال آن شهر رم به آشوب کشیده می شود. برای اینکه مقامات کلیسای واتیکان مانع از نشر این خبر در بین مردم شده و تا حد امکان خود را از متهم شدن به شراکت در این خشونت ها تبرعه کنند، اقدام به استخدام گروهی سه نفره می کنند تا کیف سرقت شده را پیدا کرده و به آنها بازگردانند و از این طریق خود را از این جنگ برهانند. شما در نقش یکی از اعضای این گروه سه نفره هستید که در ابتدای بازی می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این 3 شخصیت شامل افرادی به نام Aureliano, Lele و Spadino می شوند. حالا تقدیر و اتفاقات آینده این جنگ خونین به شما بستگی دارد. شما می توانید به نوعی به هر دو طرف ماجرا کمک کرده و باعث سقوط طرف مقابل شوید و یا با سیاست زیرکانه، از این اوضاع در هم ریخته از آب گلالود ماهی بگیرید!
 
Suburra: The Game
 
داستان بازی Suburra: The Game با انتخاب های شما تعیین می شود ؛ خط داستانی بازی درست با انتخاب های شما پیش گرفته می شود. مسئله ای که بازی Suburra را بسیار جذاب و هیجان انگیز می کند این است که شما برای پیش بردن بازی باید اقدام به انتخاب گزینه مورد نظر خود از تصمیماتی که برای بازیکن در نظر گرفته می شود کنید. این یعنی تمام ماجرای بازی با انتخاب های شما پیش گرفته می شود و در صورتی که اشتباه کنید، مسیر داستانی بازی تغییر می کند. به همین خاطر، یکی از مهمترین نیازهای اولیه برای این بازی، آشنایی با زبان انگلیسی است. البته جملات به کار برده شده بسیار ساده و مفهومی هستند و نیازی به داشتن دانش زیاد در زبان انگلیسی نیست. اما به هر حال برای انتخاب گزینه ها شما مجبور هستید گزینه بهتر را انتخاب کنید. سازندگان این بازی روی این بخش تمرکز زیادی داشته اند. اگر بازی را بدون تفکر پیش بگیرید، به زودی بازی با شرایط نامناسب برای شخصیت شما به اتمام می رسد. به گفته سازندگان، تنها راه به اتمام رساندن بازی حفظ تعادل و بالانس بین گزینه ها است. زیاده روی یا بی توجهی به مسائل منجر به باخت زودهنگام شما خواهد شد.
 
Suburra: The Game
 
اگر بخواهیم در مورد سبک و گیم پلی بازی Suburra: The Game نیز صبتی داشته باشیم، باید بگوییم که، بازی Suburra در ژانر اکشن/ماجراجویانه عرضه شده است. المان های زیادی در این بازی وجود دارند که با توجه به آنها می توان گفت این بازی نه تنها یک بازی مهیج و اکشن می باشد، بلکه وجود برخی پازل ها و معماها و خط داستانی جذاب، این بازی را به یک اثر هنری چند منظوره تبدیل کرده است. سبک گیم پلی بازی Suburra به صورت Point and Click و نمای بازی دو بعدی است. شما باید با لمس کردن قسمتی از کادر، بازیکن را به آن نقطه هدایت کنید و یا برای بررسی اشیاء و یا صحبت با شخصیت های دیگر، روی آیکون های نمایش داده شده ضربه بزنید. در بازی Suburra صدها آیتم گوناگون برای جمع آوری وجود دارند و در میان این آیتم ها راز و رمزهای زیادی پنهان شده است. همچنین شخصیت ها و دیالوگ های زیادی وجود دارند که اگر توجه کافی به آنها داشته باشید، ی توانید تصمیمات بهتری در روند بازی بگیرید. در آخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که بازی Suburra: The Game تا کنون در هفت قسمت منتشر شده است که تمامی قسمت ها در آخرین بروزرسانی بازی قابل دریافت هستند! این بازی تا به این لحظه که در حال معرفی اش هستیم +500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند که می توانید نسخه کامل اش را از اندروید دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V4.0 :
* در دسترس قرار گرفتن اپیوزدهای جدید
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.cattleya.suburra.paid را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید .
– بازی را اجرا نمایید.