Zombie Siege 0.1.459 - بازی استراتژی "در محاصره زامبی ها" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1374 2022-07-08 01:30:06

Zombie Siege – در محاصره زامبی ها یک بازی استراتژیکی سرگرم کننده و محبوب از استودیوی بازیسازی مطرح Elex مخصوص دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یک بازی استراتژی جالب و سرگرم کننده با گرافیکی زیبا و امکان بازی آنلاین را تجربه کنید که شما را به زمانی می برد که بر اثر یک فاجعه بیولوژیکی همه انسان ها بجز عده محدودی تبدیل به زامبی شده اند و تمام دنیا را گرفته اند! بر خلاف بازی های استراتژی مشابه، شما به عنوان یک بازیکن قادرید دقیقا همانند بازیهای اکشن اول شخص، خودتان مستقیما با زامبی ها رو در رو شوید و آن ها را از بین ببرید. برای ساخت پایگاه بهتر است به کار تیمی متکی باشید ؛ منابع مورد نیازتان را بدست آورید، بازماندگان را آموزش دهید تا بتوانند با زامبی ها مبارزه کنند و در نهایت در برابر موجی از زامبی ها مقاومت کرده و نگذارید وارد پایگاه تان شوند. این بازی همانند بازیهای استراتژیک دیگر به صورت آنلاین صورت می پذیرد ؛ امکان تشکیل اتحاد نیز برای شما فراهم گردیده است و قادرید به اتحاد کاربران سراسر جهان ملحق شوید و با شرکت در نبردها به کسب غنائم بپردازید و تمام تلاش تان را با بکنید تا بزرگترین و قدرتمندترین پایگاه را داشته باشید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای استراتژیک هستید بدون شک Zombie Siege با حجم نسبتا کم و طراحی خوب نظرتان را جلب می کند و ارزش امتحان کردن را دارد.

 

Zombie Siege

 

بازی Zombie Siege تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی اش را ببینید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید. از ویژگیهای کلیدی بازی می توان به مواردی چون امکان مبارزه با بازیکنان آنلاین سراسر جهان و یا مشاهده نبرد بازیکنان دیگر، امکان تشکیل اتحاد و با پیوستن به اتحاد بازیکنان سراسر جهان، در دسترس بودن افسرانی قدرتمند و غیور برای استفاده در نبردها و محافظت از پایگاه خود، استفاده از ربات های جنگی قدرتمند برای نبرد با زامبی ها و یا دفاع از پایگاه خود، ساخت پایگاه اختصاصی با ده ها ماشین آلات مختلف، زنده کردن دوباره نیروهای کشته شده در نبردها و استفاده مجدد در نبردهای خود، گرافیک اچ دی دوست داشتنی و صداگذاری هیجان انگیزش اشاره کرد. همانند دیگر بازیهای موجود در اندروید، این بازی نیز توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است و قادرید جدیدترین آپدیت اش را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – اگر در اجرای اولیه روی درصد خاصی مثلا 89% ماند ؛ فیلت-رشکن خود را فعال کنید
3 – زین پس قادرید جدیدترین آپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود کنید
4 – برای نسخه جدید مودی در دسترس نیست – پول بازی هک نمیشود و اگر نسخه جدید هک شد با ویژگی تجهیزات نامحدود عرضه می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.elex.zombieempire را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل